سارق 6 فقره سرقت گوشواره طلا دختر بچه ها در دام پلیس

  • کد خبر: 13533
  • /
  • 17 اردیبهشت 1403 - ۲۰:۵۵
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري سارقي که اقدام به سرقت طلاجات دختر بچه هاي اصفهاني کرده بود خبر داد و گفت: متهم به 6 فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ “حسين تركيان” در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت گوشواره طلا از کودکان در برخی محلات سطح شهرستان اصفهان، با توجه به حساسیت آن بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با انجام تحقیقات تخصصی میدانی توسط کارآگاهان مشخص شد سارق با یک دستگاه موتور سيکلت و با پرسه زنی در کوچه هاي خلوت اقدام به شناسایی سوژه های خود می کرده و پس از سرقت گوشواره هاي طلا از کودکان به سرعت متواری می شده است.

رئيس پليس آگاهي فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در نهایت با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی، کارآگاهان مخفيگاه سارق را شناسايي و طي عمليات دقیق متهم را دستگير گرديد.

سرهنگ ترکیان با اشاره به کشف طلاجات مسروقه به ارزش تقریبی 500 میلیون ریال از مخفیگاه متهم خاطر نشان کرد: سارق در تحقيقات انجام شده به 6 فقره سرقت گوشواره دختر بچه هاي اصفهاني اقرار که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *