مسابقات شطرنج ویژه نابینایان به صورت آنلاین برگزار شد

  • کد خبر: 1519
  • /
  • 20 آذر 1399 - ۱۳:۲۰
  • /
  • ورزشی

به مناسبت روز جهانی معلولین یک دوره مسابقه شطرنج به صورت کشوری در هفت دور به روش سوئیسی برگزار شد.

به گزارش توان‌نگار، سر داور این دوره از مسابقات، استقبال از مسابقات شطرنج از سوی نابینایان و کم بینایان را بی نظیر عنوان کرد و گفت: این دوره از مسابقه به صورت آنلاین و زیر نظر فدراسیون نابینایان و کم بینایان، انجمن شطرنج و با حمایت و میزبانی انجمن روشن بین اصفهان برگزار شد.
محمد صباحی افزود: از آنجایی که شطرنج، از جمله ورزش‌هایی است که نیازی به حضور مستقیم و رو در رو ندارد می توان به راحتی حتی در شرایط کنونی آن را به صورت بر خط و در فضای مجازی برگزار نمود که با توجه به رشد تکنولوژی؛ نابینایان و کم بینایان نیز می‌توانند از اجرای این مسابقات استفاده نمایند.
وی ادامه داد: در این دور از مسابقات ۴۷ شرکت کننده حضور داشتند که در نوبه خود و در قیاس با سایر مسابقات شطرنج کم نظیر بود.
سرداور بین المللی فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور ضمن تشکر از علی اکبر هدهدی ریاست انجمن شطرنج گفت: ایشان در کنار مدیران انجمن روشن بین اصفهان، همکاری و هم فکری مستمری را به وجود آورده تا اطلاع رسانی به تمامی ورزشکاران صورت گرفته و مسابقات به بهترین شکل انجام گیرد.
به گزارش توان‌نگار، به مناسبت روز جهانی معلولین یک دوره مسابقه شطرنج به صورت کشوری در هفت دور به روش سوئیسی برگزار و پس از پایان مسابقات به افراد دارای رتبه‌های برتر جوایز نفیس به همراه لوح تقدیر اهدا شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *