۲۵۰۰ ویلچر هدیه بنیاد ۱۵ خرداد به کودکان محروم کشور

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد کشور با بیان اینکه در فاز نخست ۲ هزار و ۵۰۰ ویلچر به کودکان معلول محروم اهدا می‌شود، گفت: اولویت برنامه پنج ساله بنیاد ۱۵ خرداد از امسال تا سال ۱۴۰۵ سلامت کودکان محروم در مناطق کم‌برخوردار کشور است.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، مجتبی ابراهیمی در مراسم اهدا ویلچر به کودکان معلول زیر ۱۴ سال گلستان اظهار کرد: از سال گذشته با تدبیر مقام معظم رهبری بنیاد ۱۵ خرداد به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) واگذار شده و این بنیاد به عنوان زیر مجموعه این ستاد فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: با نگاه امام خمینی (ره) و نظر مقام معظم رهبری قرار شد این بنیاد در حوزه اجتماعی و در راستای کمک به محرومان، خانواده‌های شهدا و معلولان فعالیت کرده و نقشه راه آن نیز توسط مقام معظم رهبری تبیین شده است.
معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد کشور خاطرنشان کرد: در تدوین برنامه پنج ساله این بنیاد از امسال تا سال ۱۴۰۵، فعالیت در حوزه سلامت به ویژه سلامت کودکان محروم در مناطق کم‌برخوردار اولویت این بنیاد خواهد بود.
وی ادامه داد: تلاش ما این است که هیچ کودک به خاطر فقر و مشکلات مالی رنج بیماری نکشد و در این راستا در فاز نخست ۲ هزار و ۵۰۰ ویلچر به کودکان معلول محروم اهدا می‌شود.
ابراهیمی گفت: بنا داریم تا سال ۱۴۰۳ به تمامی کودکان محروم بیمار که توانایی درمان آنها را داشته باشیم، کمک کنیم.
وی بیان کرد: برنامه بعدی این بنیاد غربالگری بینایی همه کودکان محروم در مناطق کم‌برخوردار است.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *