استقبال از ورزشکاران افتخارآفرین پارادومیدانی در مسابقات جهانی فرانسه 

توان نگار – بهمن توکلی فرد| به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، روز چهارشنبه ۲۸ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، منصور کندری رئیس هیأت جانبازان و معلولان استان اصفهان مراسم استقبال از رشید مسجدی و علیرضا مختاری ورزشکاران افتخارآفرین در مسابقات جهانی پارادوومیدانی در گلستان شهدا برگزار شد.

محمدی در این مراسم اظهار داشت: دو ورزشکار توانمند ما با تلاش و کوشش مثال زدنی افتخارآفرینی کردند که همت والای این عزیزان شایسته تقدیر است.

وی ضمن آرزوی موفقیت برای این دو ورزشکار در رقابت های پیش رو تأکید کرد: سیاست اداره کل ورزش و جوانان حمایت از ورزشکاران قهرمان استان به ویژه ورزشکاران جانباز، معلول، ناشنوا، نابینا و … می باشد که این امر طبق قوانین مشخص شده اعمال می‌شود.

گفتنی است؛ رشید مسجدی ورزشکار اصفهانی تیم ملی، با ثبت رکورد ۸.۴۹ متر به مقام قهرمانی مسابقات جهانی فرانسه دست یافت و ضمن شکستن رکورد مسابقات پارادوومیدانی قهرمانی جهان، مدال طلا را بر گردن آویخت و سهمیه پارالمپیک پاریس را به دست آورد.

همچنین علیرضا مختاری دیگر نماینده اصفهانی تیم ملی با ثبت رکورد ۸.۲۶ متر در رده چهارم ایستاد و صاحب سهمیه پارالمپیک پاریس شد.