طرح های پلیس راه اصفهان، پایلوت کشور شد

توان نگار – بهمن توکلی فرد| سردار حمید علینقیان پور باتفاق معاونین نیروی انتظامی استان اصفهان، در نشست خبری با رسانه ها گفت: در پلیس راهور آمار مورد قبولی ثبت شده است و سعی کردیم ترددهای شهری را به خوبی مدیریت کنیم و تلاش داریم در هفته فراجا نتایج برنامه‌ها اجرا شده را از طریق رسانه‌ها اعلام نماییم.

فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان به طرح برخورد با خرده فروشان مواد مخدر اشاره نمود و گفت: امسال نسبت به سال قبل برخورد با آنان ۵ برابر شده است بطوری که فقط در یک ماه و نیم گذشته افزون بر دو و نیم تن مواد مخدر از باندهای مافیایی کشف و ضبط شده است.

وی اظهار داشت: با توجه به ضرورت کنترل مجرمان و ایجاد امنیت و احساس امنیت در جامعه و خانواده‌ها در زمینه انهدام باندهای گسترده مافیایی سرقت و دستگیری سارقان توفیق‌های بسیار بالایی در سه ماه گذشته کسب کردیم و درصد فعالیت ها نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش خوبی داشته است. همچنین آمار سرقت استان در همین مدت نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است که این موفقیت با همکاری همه رده‌های پلیس و برخورد مناسب با سارقان و دستگیری آنها باعث کاهش بروز سرقت در استان شده، هرچند که برای ما این کاهش فعلی قابل قبول نیست.

سردار علینقیان پور گفت: در سه ماهه اخیر با رصد هزاران سایت در فضای مجازی، صدها سایت مُجرمانه بدلیل کلاهبرداری در فروش اقلام غیرمجاز از جمله دارو و سلاح شناسایی و برای آنها پرونده قضائی تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *