آغاز عملیات اجرایی ۲۱۲ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا سمیرم

توان نگار_ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم از آغاز عملیات اجرایی ۲۱۲ واحد مسکونی در شهر حنا و ۸۲ واحد مسکونی در شهر سمیرم در قالب طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

مراسم آئین آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهرهای حنا و سمیرم با حضور مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان و جمعی از مسئولان شهرستانی و محلی برگزار شد.

حسین منصورزاده در حاشیه این مراسم اظهار کرد: گلنگ احداث طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا در زمینی بالغ بر ۲۰ هکتار به زمین زده شد.

منصور زاده افزود: این اراضی شامل ۲۱۲ پلاک زمین است و به ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این مراسم، آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه نهضت ملی مسکن شهر سمیرم نیز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان برگزار شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان سمیرم با بیان اینکه کلنگ احداث این پروژه در زمینی به مساحت ۲.۴ هکتار به زمین زده شد عنوان کرد: در این اراضی ۸۲ واحد در قالب طرح نهضت ملی مسکن احداث می‌شود که واگذاری زمین قبلا پیش از این از طریق برگزاری قرعه‌کشی به متقاضیان واجد شرایط انجام شده است.

منصور زاده خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های اساسی این طرح در شهر سمیرم مبحث تامین زمین است که در این رابطه اقداماتی از قبیل استفاده از ظرفیت الحاق اراضی در دست انجام است.

وی گفت: در حال حاضر زمینی به مساحت ۵۰ هکتار برای الحاق به محدوده شهری شناسایی شده که پس از رفع موانع قانونی ما موضوع الحاق را پیش خواهیم برد و به این ترتیب زمین مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط شهر سمیرم پوشش داده می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *