نصب 2 هزار پرچم و 500 سازه مزین به تصاویر شهدا در شهر ویژه روز 25 آبان‌ماه

توان نگار_ مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: برای روز 25 آبان ماه بیش از 2 هزار پرچم با طرح ویژه این ایام و همچنین حدود 500 سازه موقت مزین به تصاویر شهدای دانش‌آموز در شهر اصفهان نصب می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، حمید قنادنیا درباره برنامه های این سازمان جهت تزئین شهر به مناسبت سالروز واقعه 25 آبان ماه، اظهار کرد: برنامه های سازمان زیباسازی اصفهان برای 25 آبان در چند پروژه مختلف تعریف شده است.

او با اعلام اینکه در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان بیش از 2 هزار پرچم با طرح ویژه 25 آبان ماه نصب می‌شود، افزود: همچنین چهار اَبرپرچم طی مراسمی در ایام 25 آبان ماه تعویض خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان نصب حدود 500 سازه موقت در شهر را برنامه دیگر این سازمان دانست و گفت: این سازه ها که مزین به تصاویر شهدای دانش آموز هستند در چهارراه‌ها و میادین اصلی شهر بر روی تیرهای روشنایی، زیرگذرها و …. نصب می‌شوند.

آنطور که او خبر داد، فضاسازی ویژه سازمان زیباسازی برای سالگرد واقعه 25 آبان ماه در قطعه عملیات محرم گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

قنادنیا با بیان اینکه فضاسازی، نصب پرچم ها و تزئینات شهر از چند روز قبل از سالروز واقعه 25 آبان ماه در مناطق پانزده‌گانه انجام می شود، خاطرنشان کرد: این المان ها و فضاسازی به مدت یک هفته در سطح شهر نمایان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *