دبیر ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان: در صورت حمایت، جشنواره هفتم بین المللی برگزار می شود

توان نگار – بهمن توکلی فرد| در آیینی که در سال اجتماعات هتل سپاهان برگزار شد ، از داوران و عوامل اجرایی ششمین جشنواره ملی رسانه ای معلولان تجلیل شد.

در این آیین منصور گلناری دبیر جشنواره پیرامون نقاط ضعف و قوت این جشنواره پرداخت و گفت: در این دوره گرچه نقاط قوت بسیاری داشتیم و درصد رضایت شرکت کنندگان نسبت به سال های قبل بیشتر بود، اما این ها باعث نمی شود که نقاط ضعف خود را نادیده بگیریم.

وی افزود: مهمترین چالش ما تامین بودجه مطمئن و زیرساخت های لازم برای پایداری این جشنواره است.

وی افزود در صورت حمایت های لازم می توانیم جشنواره هفتم را بصورت بین المللی برگزار کنیم.

دبیر این جشنواره با بیان این که این جشنواره ملی از ۲۷ استان کشور شرکت کننده داشت گفت: ۶۸۱ اثر از ۲۲۰ شرکت کننده دریافت شد که ۱۱۷ نفر آنها دارای معلولیت اند.

منصور گلناری با اشاره به این که این جشنواره ملی در بخش های طنز مکتوب، تیتر، اینفوگرافی، داستان کوتاه، دلنوشته، عکس، فن بیان، کلیپ، کاریکاتور، گزارش مکتوب، مصاحبه مکتوب، مقاله و یادداشت و گزارش صوتی و تصویری برگزار شد افزود: پس از داوری آثار، ۵۸ اثر برگزیده شد و برگزیدگان آن از استان های خراسان رضوی و خراسان جنوبی، تهران، اصفهان، گلستان، کرمان، خوزستان، کردستان، یزد، قزوین، مازندران و مرکزی بودند که از آنها تقدیر به عمل آمد.

داوران جشنواره ششم جشنواره ملی رسانه ای معلولان را آقایان فرزان معظم (عکس)- امین شاه سیاه (کاریکاتور) – محسن حسن‌زاده (کلیپ) – محمدرضا محرابی (داستان کوتاه) – صادق هادی (تیتر) – سید حسین ناظر (گزارش صوتی و تصویری) – سید مهدی رضوی (اینفو گرافیک) – منصور گلناری( طنز) و خانم‌ها، فاطمه رئوفی منش (مصاحبه )- معصومه رشیدی (مقاله و یادداشت) – مهرناز آزاد (دلنوشته) – زهره سادات طالقانی (گزارش مکتوب) و فریبای قربانی (فن بیان) که با مسئولیت داوران، بهمن توکلی فرد انجام و ۵۸ اثر در ۱۳ بخش برگزیده شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *