شهردار اصفهان: تجهیز 5 دستگاه ون برای حمل و نقل معلولان در شهر

توان نگار| شهردار اصفهان با بیان اینکه تعداد 5دستگاه از ون‌های تحویل شده از سوی دولت برای بهره‌برداری معلولان تجهیز شده است، گفت: با این اقدام ظرفیت جدیدی به ظرفیت‌های حمل‌ونقلی شهر ویژه معلولان اضافه شد.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده روز یازدهم آذر در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به آلودگی شدید هوای اصفهان اظهار کرد: امیدوارم منابع آلایندگی در شهر و استان اصفهان مدیریت شود و چاره‌ای اساسی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

او افزود: شهرداری نیز در حد ظرفیت خود اقداماتی را برای کاهش آلودگی هوا آغاز کرده که ارتقای کیفیت گازوئیل مصرفی اتوبوس‌ها و پیگیری حمل‌ونقل پاک از جمله این موارد است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: شهرداری بر اساس تجربه کشور چین در حال آزمایش طرح جدیدی درخصوص نصب تجهیزاتی بر روی یک خودروی نیسان است که بر سر چهارراه‌ها مستقر شده و نوعی پودر را در هوا منتشر می‌کند و باعث می‌شود ذرات آلودگی معلق در هوا بر روی زمین فرود بیایند.

به گفته او، این تکنولوژی در زمان آلودگی هوا در ۱۲ هزار نقطه شهر پکن مورد استفاده قرار می‌گیرد و به تلطیف هوای شهر کمک می‌کند.

قاسم زاده با اشاره به فرارسیدن روز جهانی معلولان خاطرنشان کرد: تعداد 5 دستگاه از ون‌های تحویل شده از سوی دولت برای بهره‌برداری معلولان تجهیز شده است.

او ادامه داد: معلولانی که مایل به تردد در شهر هستند و مشکل حمل‌ونقل دارند، می‌توانند از روز یک‌شنبه دوازدهم آذرماه از طریق تماس با شماره تلفن ۳۱۳۷۰۱۳۳ نسبت به درخواست ون اقدام کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *