کشف 80 ميليارد لاستيک قاچاق در اصفهان

توان نگار –  فرمانده انتظامي استان از کشف 691 حلقه انواع لاستيک خودروي خارجي قاچاق به ارزش 80 ميليارد ريال در شهر اصفهان خبر داد.

حميد علينقيان پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان کرد: ماموران پليس امنيت اقتصادي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در پي کسب خبري مبني بر دپوي انواع لاستيک خودروي خارجي در 2 انبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران پس از بررسي و کسب اطمينان از درستي موضوع طي هماهنگي با مرجع قضائي از محل بازديد کردند که در نتيجه اين عمليات   691 حلقه انواع لاستيک خودروي خارجي به همراه 62 عدد رينگ را کشف کردند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه برابر ارزيابي کارشناسان ارزش محموله مذکور بالغ بر 80 ميليارد ريال است اظهار داشت: با توجه به اينکه هر 2 محل در سامانه انبارهاي وزارت صمت ثبت نشده بوده و موجودي آنها نيز اعلام نشده بود مشمول جرم قاچاق شده و به همين دليل  اين انبارها با حکم مرجع قضائي پلمب  شدند.

سردار علينقيان پور از توقيف لاستيک هاي مکشوفه و انتقال آنها به سازمان نگهداري و فروش اموال تمليکي استان خبر داد و گفت: در اين خصوص 2 نفر نيز دستگير و براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *