باند ۳ نفره سارقان احشام در سمیرم منهدم شد

توان نگار| رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از انهدام باند سه نفره‌ سارقان احشام در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سمیرم خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان ساکن در شهرستان سمیرم مبنی بر سرقت از دامداری وی، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان انجام شد.

سرهنگ ترکیان افزود: کارآگاهان پس از بررسی میدانی صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود در محل و بهره‌گیری از اقدامات علمی و هوشمندانه، رد پای سه سارق غیربومی که در این سرقت دست داشتند را در یکی از شهرستان‌های همجوار به دست آوردند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مرجع قضائی و اخذ مجوزهای قانونی به شهرستان مذکور رفتند و در یک عملیات ضربتی هر سه متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات کارآگاهان، به سرقت ۳۰ رأس احشام از یک دامداری در شهرستان سمیرم اقرار کردند، گفت: بنا بر اعلام متهمان، احشام مسروقه را به قیمت ۸۰۰ میلیون ریال فروخته بودند.

سرهنگ ترکیان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی ادامه داد: پرونده این سرقت باز است و تلاش کارآگاهان برای یافتن مالخر، کشف اموال مسروقه و بازگرداندن آنها به مال باخته همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *