مصونیت‌جامعه با بصيرت از هر تهديدي

توان نگار – رئيس بازرسي کل فراجا با اشاره به برنامه هاي طراحي شده به منظور بصيرت افزايي کارکنان پليس گفت: هر جامعه اي که داراي بصيرت باشد از هر تهديد و آسيبي مصون خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار “مهدي معصوم بيگي” در مراسم اختتاميه چهارمين دوره بصيرت غير تمرکزي مديران لايه دوم فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: مقام معظم رهبري هميشه از بصيرت به عنوان شاه کليد موفقيت در راه رسيدن به آرمان هاي بلند انقلاب اسلامي ياد کرده و همگان را بر تحليل صحيح از موضوعات و رويدادها توصيه مي کنند.

وي با بيان اينکه بصيرت، عنصر حياتي و روح حاکم بر هر جامعه است افزود: تا زماني که بصيرت و بينش صحيح در ميان جامعه حکمفرما باشد دشمن نمي تواند اهداف شوم خود را در اين کشور عملي سازد.

رئيس بازرسي کل فراجا گفت: امروز دشمنان ايران و انقلاب اسلامي همه عده و عُده و ابزارهاي رسانه اي خود را بکار گرفتند و با راه انداختن جنگ شناختي به دنبال فاصله انداختن بين مردم و حاکميت و مايوس کردن آنان از نظام هستند اما بحمدالله اين نقشه دشمن هم مانند ساير توطئه ها و دسيسه ها با بصيرت مردم ايران اسلامي با شکست مواجه شد.

معصوم بيگي تصريح کرد: مسلماً هر جامعه اي که داراي بصيرت بوده و تحليل درستي از رويدادهاي جهان داشته باشد از هر گونه تهديد و آسيبي مصون خواهد بود و از ميان فتنه ها و جنگ هاي رواني دشمن به سلامت عبور خواهد کرد.

وي در ادامه به تدابير ابلاغ شده از سوي فرمانده کل فراجا در خصوص مقابله با سارقان و مالخران، مقابله اراذل و اوباش، مقابله با قاچاق کالا، اجراي طرح هاي امنيت محله محور، کنترل و کاهش آسيب هاي اجتماعي اشاره کرد و گفت: اين تدابير با قوت و قدرت در حال پيگيري است و بازرسي کل فراجا نيز بر اجراي دقيق اين تدابير در استان ها و يگان هاي مختلف نظارت دارد و تمام تلاش ها در حال انجام است تا مردم شريف ايران اسلامي از بالاترين امنيت و آرامش برخوردار شده و هيچ گونه دغدغه و نگراني در خصوص امنيت خود و اموالشان نداشته باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *