نوروز با نشاطی در اصفهان خواهیم داشت

توان نگار – شهردار اصفهان با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر برای نوروز ۱۴۰۳ استفاده شود، گفت: با برنامه‌ریزی مناسب شهری شاد، با نشاط و سرحال که تخلف و گناه به حداقل ممکن کاهش پیدا کند، خواهیم داشت.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان؛ علی قاسم‌زاده، پانزدهم بهمن_ در جلسه ستاد خدمات سفر شهر اصفهان ضمن توصیه به مسئولان کمیته‌ها و تاکید بر تمرکز بر تقارن ماه مبارک رمضان و ایام سال نو اظهار کرد: از تمام ظرفیت‌های فرهنگی شهر استفاده شود، همچنین با برنامه‌ریزی مناسب شهری شاد، با نشاط و سرحال که تخلف و گناه به حداقل ممکن کاهش پیدا کند، خواهیم داشت، همان‌طور که سال پیش به نسبت خوب رعایت شد و شکایت زیادی نداشتیم.

او با تاکید بر ساماندهی باغ فدک تا قبل از نوروز ۱۴۰۳ افزود: در ایام عید نباید فعالیت عمرانی در این مکان جریان داشته باشد و باید تا آن زمان این محل به نقطه ایمن برسد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه اولویت اصلی ماه مبارک رمضان است که در سال جاری زودتر از سال گذشته آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: سال گذشته ستاد احیا را در برنامه‌ها دخیل کردیم و میان دستگاه‌ها به عنوان محور قرار گرفت که تصمیم ارزشمندی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *