اجرای طرح تحول در مدارس پالایشگاه اصفهان

  • کد خبر: 13106
  • /
  • 13 اسفند 1402 - ۲۳:۵۸
  • /
  • اجتماعی

مدیر اداره آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، اجرای طرح تحول در مدارس هلدینگ پترو پالایش اصفهان را یکی از اقدامات مهم و تاثیر گذار در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت در سال جاری عنوان کرد و افزود: این طرح با پیشنهاد مدیرعامل و پشتیبانی و حمایت هیئت مدیره هلدینگ پرتو پالایش اصفهان اجرایی شده است که می‌تواند آینده در خشانی را در شناسایی استعداد ها و توانمندی های دانش آموزان ساکن در شهرک شهید منتظری ترسیم نماید.

توان نگار_ فاطمه مشهدی بیان داشت: در قالب همین طرح، کودکستان و مدارس ابتدایی دخترانه و پسرانه در شهرک شهید منتظری به آخرین استاندارد های آموزشی روز دینا تجهیز شده و سیستم آموزشی تعریف شده در این مدارس نیز مطابق با سیستم‌های آموزشی روز دنیا پیش رود. برای اجرایی نمودن این برنامه‌ها موسسه آموزشی غیر دولتی پالایش نفت اصفهان یکی از موسسات زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان به ثبت رسید و یکی از مهمترین چشم‌اندازهای آن تاسیس دانشکده فنی و حرفه‌ای با هدف ریل گذاری برای تربیت نسل آینده و تامین نیروی کار ماهر مرتبط با صنعت شهرک انرژی است.

وی، با اشاره به اینکه هنوز راه‌های نرفته‌ای داریم که برای همه آن ها برنامه داریم گفت: تاکنون اقدامات شایسته ای در راستای تقویت آموزش و زیر ساخت‌های آن به مرحله اجرا رسیده است.

مدیر اداره آموزش و تعالی منابع انسانی هلدینگ پترو پالایش اصفهان، به این موضوع نیز اشاره داشت که اداره آموزش علاوه بر نیازسنجی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره های آموزشی از فروردین تا اوایل اسفند ماه جاری حدود ۲۵ هزار و ۸۳۸ ساعت دوره آموزشی برگزار کرده است.

مشهدی تصریح کرد: برگزاری دوره های آموزشی تخصصی با مشارکت دانشکده فنی و حرفه‌ای شاهین شهر، با هدف ارتقای مهارت جوانان جامعه همجوار صنعت و همچنین پذیرش دانشجویان برای طی نمودن دوره کاراموزی دو برنامه دیگر هلدینگ پتروپالایش اصفهان در حوزه مسیولیت‌های اجتماعی در سال ۱۴۰۲ بوده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *