انتخاب اعضای هیات مدیره جدید انجمن صنفی مخابرات اصفهان 

  • کد خبر: 13112
  • /
  • 14 اسفند 1402 - ۰۰:۰۹
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – بهمن توکلی فرد| با اعلام نتایج دومین دوره انتخابات انجمن صنفی اصفهان طی اولین جلسه رسمی در روز چهارشنبه مورخ۱۴۰۲.۱۲.۹ اعضای هیات مدیره جدید معرفی شدند؛

غلامحسین سلیمانی راد، امیر کریمی کریموند و محسن احمری به ترتیب بعنوان رئيس، نائب رئیس و خزانه دار و محبوبه خلیلی بعنوان دبیر انجمن معرفی گردیدند.

در ادامه سلیمانی راد ضمن تشکر از برگزارکنندگان انتخابات و سپاس از تلاش و پیگیری هیات مدیره قبلی، به تکریم و پاسداشت روزافزون حقوق مغفول کارکنان مخابرات اشاره داشتند.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی اصفهان با اشاره به اصل ۲۶ قانون اساسی و ماده ۱۳۱ قانون کار و تاکید قانونگذار بر ضرورت ایجابی فعالیت های صنفی و جمعی اعضای تشکل ها، به منظور حفظ حقوق منافع مشروع و قانونی و بهبود وضع اقتصادی کارکنان و کارفرمایان اظهار داشتند، از تشکیل اولین تشکل صنفی در مخابرات ایران بیش از دوازده سال می گذرد و در حال حاضر در بیست و یک استان مخابرات ایران انجمن صنفی و شورای اسلامی کار وجود دارد که با همدلی و همراهی نزدیک می توانند بر بسیاری از مشکلات و مسائل جاری فائق آیند.

در ادامه محمود اکبری ضمن اشاره به وجود کثیر جانبازان و ایثارگران انقلابی در بین کارکنان متعهد و متخصص مخابرات اصفهان، بر پایبندی پرسنل به اجرای قانون و آیین نامه های اداری تاکید نموده و خواستار عمل گرایی مدیران در اجرای آیین نامه استخدامی ۸۹.۲۴ مخابرات ایران شدند.

همچنین همه اعضای انجمن ضمن تاکید بر دعوت از کلیه همکاران رسمی و قراردادی ،خواستار همراهی کارکنان با اعضای انجمن در هیات مدیره گشته، تعامل و هم اندیشی با پرسنل را سرلوحه تیم جدید دانسته و مشارکت پرسنل در کلیه زمینه های فکری و عملی صنفی را خواستار شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *