اعتراف به سرقت 120 ميلياردی از منازل

  • کد خبر: 13154
  • /
  • 18 اسفند 1402 - ۱۹:۱۷
  • /
  • اجتماعی

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري 2 سارق که با دستبرد به 7 منزل در شهر اصفهان 120 ميليارد ريال از اموال اين منازل را به سرقت برده بودند خبر داد.

توان نگار_ حسين تركيان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس بيان داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر اصفهان موضوع شناسايي و دستگيري سارق يا سارقان به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پس از بررسي هاي ميداني و انجام يک سري اقدامات علمي و تخصصي و همچنين جمع آوري سرنخ هاي موجود در صحنه ها، رد پاي دو سارق سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آوردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان تصريح کرد: تحقيقات در اين خصوص ادامه داشت تا اينکه با رصد هوشمندانه کارآگاهان، مخفيگاه متهمان در شهر اصفهان شناسايي  و در  عملياتي ضربتي هر دو متهم  دستگير و بخشي از اموال مسروقه به همراه آلات و ادوات سرقت از آنها كشف شد.

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه سارقان دستگير شده در تحقيقات انجام شده تا کنون به هفت فقره سرقت منزل به ارزش 120 ميليارد ريال اعتراف کرده اند گفت: تحقيقات در خصوص ساير سرقت هاي احتمالي از اين سارقان همچنان ادامه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *