مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان، مدیر نمونه در زمینه ترویج هوش مصنوعی در صنایع 

  • کد خبر: 13166
  • /
  • 20 اسفند 1402 - ۲۳:۳۵
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – آیین تجلیل از برندهای برتر ملی و فراملی با هدف معرفی برندهای خوشنام و صاحب سبک کشور در دو بخش برندهای برتر ملی و برندهای برتر فراملی در انقلاب چهارم صنعتی ۱۶ اسفندماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزارشد؛ محسن قدیری، مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان به عنوان مدیر نمونه در زمینه ترویج هوش مصنوعی درصنایع در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفت.

انجمن توسعه بهره وری ایران با همکاری و حمایت کمیسین ملی یونسکو ایران با هدف معرفی برندهای خوشنام و صاحب سبک کشور در دو بخش برندهای برتر ملی و برندهای برتر فراملی در انقلاب چهارم صنعتی، آیین تجلیل از برندهای برتر ملی و فرا ملی را هفته دوم اسفند ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار کرد.

در آئین تجلیل ازبرند های برتر ملی و فرا ملی، مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان به دلیل مشارکت و تلاش های ارزشمند در زمینه ترویج اندیشه ناب، برند سازی جهانی، اقدامی در خور تحسین و زمینه ساز فرهنگ برند سازی درصنایع پیشرو در زمینه هوش مصنوعی مفتخر به لوح تقدیر این همایش شد.

درمتن این لوح تقدیر آمده است، به نشانه قدردانی از تلاش های ارزشمند مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان لوح تقدیر منتخب در آئین تجلیل از برندهای ملی و فرا ملی به ایشان اهداء گردید.

به گزارش روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، هوش مصنوعی یک فناوری بسیار پیشرفته است که می‌تواند تحولات بزرگ را مخصوصا دربخش صنعت ایجاد کند به همین دلیل انتظاراتی که می‌توان از سیستم داشت، افزایش بهره‌ وری، سودآوری و کاهش هزینه‌ها و پیش بینی در موارد مختلف است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *