میزبانی منطقه 8 از نوروز با طرح‌ها و برنامه‌های بهارانه

  • کد خبر: 13275
  • /
  • 7 فروردین 1403 - ۰۱:۰۴
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۸ شهرداری اصفهان از آماده سازی این منطقه برای میزبانی از نوروز و اجرای طرح ها و برنامه های مختلف با ۲۰۵ میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

علی باقری با اعلام این خبر گفت: طرح خانه تکانی نوروز در منطقه 8 به عنوان یکی از ورودی های شهر که هر سال با فرا رسیدن بهار اجرا می‌شود، امسال با هزینه ای بالغ بر ۲۰۵ میلیارد ریال اجرا شده است.

او با اشاره به هزینه ۱۰۵ میلیارد ریالی برای اقدامات عمرانی منطقه در پایان سال گذشته افزود: طرح خانه تکانی با هزینه ای بیش از ۷۰ میلیارد ریال اجرا شده و بخش هایی از آن شامل کاشت ۱۰ هزار مترمربع گل بنفشه، کاشت ۲۵ هزار گل شب‌بو و جانمایی ۵۰ فلاورباکس با گل‌های زینتی در میادین و خیابان های اصلی ورودی شهر است.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه ۸ شهرداری اصفهان ادامه داد: هرس و رفع خطر درختان از اوایل بهمن تا اواسط اسفند سال گذشته، رنگ‌آمیزی جداول، المان‌های شهری، پایه تابلوهای راهنمایی و رانندگی و نرده‌های ترافیکی، پاک‌سازی محله‌ها از طریق خودروهای جدول‌شوی و مرمت و رنگ‌آمیزی 40 آبنما از دیگر اقدامات انجام شده در این بازه زمانی است.

او با بیان اینکه حجم بارگیری زباله به‌صورت روزانه در این منطقه ۱۰۶ تن بوده که در 26 اسفند به حدود ۲۴۰ تن و در 27 اسفند به بیش از ۲۷۰ تن رسیده است، خاطرنشان کرد: با افزایش ۵۰ درصدی تجهیزات و نیروهای خدماتی، بارگیری ضایعات و اقلام حجیم جمع‌آوری و معابر پاک‌سازی شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *