مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان: ساماندهی پیاده رو بلوار گلها در خیابان شهید طاهرزاده

  • کد خبر: 13281
  • /
  • 7 فروردین 1403 - ۰۱:۲۵
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی و پیاده روسازی از پروژه های مهم منطقه و درصدر درخواست اهالی محله ها بوده که در سال جاری دو پروژه پیاده روسازی دو طرف خیابان شهید طاهرزاده و خیابان مخابرات همچنین بلوار گلها حد فاصل خیا بان شهید شهبازی و خیابان شهید طاهرزاده در دست اجرا بوده است.

علی باقری مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان ضمن اشاره به اهمیت پیاده روسازی ها اظهار کرد: ساماندهی و پیاده روسازی از پروژه های مهمی است که سواره رو را از محل عبور عابر پیاده تفکیک کرده و با اجرای سایر تمهیدات همچون ساماندهی عبور معلولین ویلچر رو و نابیناها، باعث ایمنی تردد آنها نیز می شود .

وی افزود: طبق درخواست های مردمی در ملاقات های انجام شده و میزهای خدمتی که در محلات تشکیل شده بود نامناسب بودن پیاده رو بلور گلها که به صورت بوستان بین خیابان های شهید طاهرزاده و شهید شهبازی واقع شده است، مطرح شده بود.

مدیر منطقه هشت به هزینه 20 میلیارد ریالی ساماندهی و پیاده روسازی بلوار گلها اشاره کرد و بیان داشت: ساماندهی و پیاده روسازی دو طرف این بلوار به طولی حدود 1000 متر و مساحت 2900 مترمربع در این روزهای پایانی سال به اتمام رسیده است.

به گزارش امور ارتباطات منطقه هشت؛ علی باقری، ضمن اشاره به پیشرفت 80 درصدی پیاده روسازی مخابرات اشاره و تصریح کرد: عملیات اجرایی و ساماندهی خیابان مخابرات با مساحت 5600 متر مربع، در دست اقدام است که به احترام مردم این عملیات از روز دوم فروردین ماه سال آتی ادامه خواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: با اتمام ساماندهی و پیاده روسازی خیابان شهید طاهر زاده و بلوار گلها تا پایان سال جاری، سعی شده عملیات پیاده روسازی خیابان مخابرات در اوایل سال آینده به اتمام برسد تا پیاده روهای محله بهارستان نونوا شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *