عملیات ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای نجات جان گردشگر ۵۰ ساله

  • کد خبر: 13299
  • /
  • 7 فروردین 1403 - ۰۱:۴۸
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از عملیات ۶ ساعته نیروهای امدادی‌ این جمعیت برای نجات جان پدر و دختر گردشگر در ارتفاعات توتستان علویجه خبر داد.

بمانعلی یوسفی با اعلام این مطلب گفت: ساعت ۱۲ روز جمعه ۳ فروردین ماه ،گزارشی مبنی بر سقوط دختری ۲۰ ساله و مصدومیت مردی ۵۰ ساله در ارتفاعات توتستان دریافت گردید.

وی افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات مورچه خورت شاهین شهر با خودروی کمک دار و آمبولانس جهت امدادرسانی به مصدومین و دو تیم دیگر از شعب شاهین شهر و تیران و کرون با تجهیزات کوهستان برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

یوسفی کجانی افزود: نیرو‌های عملیاتی این جمعیت پس از رسیدن به محل ایمن و پیمایش مسیر جهت دست‌یابی به این پدر و دختر، در نهایت به پیکر بی جان دختر ۲۰ ساله که بر اثر سقوط از صخره و پرت شدن فوت کرده بود رسیدند که با تلاش نجاتگران هلال احمر و با استفاده از کارگاه‌های فنی، پیکر این گردشگر به پایین منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان اظهار کرد: پس از ارزیابی منطقه بلافاصله نجاتگران جهت امدادرسانی به پدر ۵۰ ساله دسترسی پیدا کردند و فرد را پس از انجام کمک های اولیه مورد نیاز در ساعت ۱۸ به پایین کوه منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *