شعار روزجهانی قدس امسال، “از توفان الاقصی تا توفان الاحرار”

  • کد خبر: 13326
  • /
  • 15 فروردین 1403 - ۰۱:۱۵
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان جزئیات راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان را اعلام کرد‌.

حجت الاسلام علی رضا ناجی، در نشست خبری خود با رسانه ها که در محل سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اصفهان برگزار شد گفت: شعار امسال روز جهانی قدس «از توفان‌الاقصی تا توفان‌الاحرار» انتخاب شده، و از اسفندماه برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در اصفهان برگزار شده و مصوباتی به همه دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه ۱۷ فروردین از ساعت ۹:۳۰ صبح از مسیرهای هشت‌گانه آغاز و این آیین در میدان امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

وی افزود: از چند ماه گذشته که نبرد طوفان‌الاقصی آغاز شد، تمام برنامه‌های سطح شهر رنگ و بوی ضدصهیونیستی و ضداستکباری به خود گرفت و در تجمعات مختلف جنایات رژیم صهیونسیتی توسط مردم اصفهان محکوم شد.

ناجی اظهار داشت: روز قدس امسال قطعاً با تمام روزهای قدس سال‌های گذشته به شدت متفاوت است و شاید این روز قدس آخر بود و در آینده‌ای نزدیک آزادی قدس را جشن گرفتیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان ضمن دعوت از همه اقشار در این روز گفت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس را درحالی برگزار می‌کنیم که تا کنون فلسطین و غزه در این موقعیت و در این حجم از تهاجمات دشمن صهیونیستی این مولود نامشروع آمریکا قرار نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *