روز قدس، طوفان الاحرار و حضور پرشور مردم اصفهان

  • کد خبر: 13337
  • /
  • 18 فروردین 1403 - ۲۲:۰۹
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مردم ولایت مدار و روزه دار اصفهانی با حضور یکپارچه خود در روز جهانی قدس که “طوفان الاحرار” نام گذلری گردیده است، یکبار دیگر حماسه باشکوه آفریدند.

بگزارش خبرنگار ما، میدان امام “ره ” صحنه حضور باشکوه و ستودنی مردم از همه اقشار بود که از مسیرهای هشت گانه وارد می شدند. در مسیرهای منتهی به میدان امام “ره” اجرای تئاتر و سرود و هم خوانی اسماء الحسینی و گروه تواشیح بینه شور و شعف وصف ناپدیری در میان مردم بوجود آورده بود. همچنین در ایستگاه مترو امام حسین “ع” نیز گروه های سرود برنامه های متنوعی اجرا نمودند.

همزمان با اصفهان در 114 شهر و 120 روستای استان برنامه راهپیمایی روز قدس و انزجار مردم همیشه در صحنه از اسرائیل کودک کش و غاصب این مولود نامشروع آمریکای جنایتکار با شعارهای مختلف برگزار گردید.

سخنران روز قدس امسال که بسیار متفاوت تر هر سال بود، امیر سرلشگر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی بودکه در سخنانی حضور مردم ولایت مدار اصفهان را در صحنه های مختلف چه در هشت سال دفاع مقدس و چه در مواقع دیگر ستودنی ذکر کرد.

وی تصریح کرد: امروز همه دنیا فهمیده اند حق کجا قرار دارد و باطل کیست، همه جهانیان جز آنهایی که تلاش می کنند خود را به نفهمی بزنند، متوجه ظلم رژیم منحوس صهیونیست و مظلومیت مردم غزه و فلسطین شده اند، در سایه این جنایات شش ماهه علیه مردم غزه و شهادت بیش از سی هزار نفری مردم غزه، عملکرد دولت های غربی که ادعای دفاع از حقوق بشری آنها گوش فلک را پرکرده بود، برای همگان مشخص شد و دیگر شعارهای آنها برای کسی قابل قبول نیست.

وی افزود: در تحولات اخیر بخشی از توانمندی های جبهه مقاومت مشخص است، توانمندی های نیروی مقاومت بیش از مباحث نظامی، در صبر و استقامت است، امروز پرتوهای الهام بخش انقلاب اسلامی در جهان مشخص شده و جایی برای سلطه جویی و سلطه گری آمریکا و رژیم صهیونسیتی در منطقه نیست، نسل امروز فلسطین نسل مقاومت تا پیروزی است و تا ابد وارثان سرزمین فلسطین خواهند بود.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه روز قدس یادآور اهمیت مسئله فلسطین در جهان اسلام است، اظهار داشت: مسئله فلسطین، فقط مسئله تصرف و تجاوز به خاک یک کشور نیست، بلکه نمایشگر اوج خباثت و ظلم رژیم منحوس صهیونیست است.

وی افزود: روز قدس، روز وحدت همه آزادی خواهان و حق طلبان عالم است، روز اعلام فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و روز کونا للظّالم خصماً و للمظلوم عوناً است؛ روز قدس، روز درود و سلام به فلسطین و روز نفرت و انزجار از رژیم کودک کش صهیونیستی است.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: امروز همه دنیا فهمیده اند حق کجا قرار دارد و باطل کیست، همه جهانیان جز آنهایی که تلاش می کنند خود را به نفهمی بزنند، متوجه ظلم رژیم منحوس صهیونیست و مظلومیت مردم غزه و فلسطین شده اند، در سایه این جنایات شش ماهه علیه مردم غزه و شهادت بیش از سی هزار نفری مردم غزه، عملکرد دولت های غربی که ادعای دفاع از حقوق بشری آنها گوش فلک را پرکرده بود، برای همگان مشخص شد و دیگر شعارهای آنها برای کسی قابل قبول نیست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *