اجرای مجموعه فرهنگی باغ بانوان نوش با 45 درصد پیشرفت

  • کد خبر: 13378
  • /
  • 25 فروردین 1403 - ۰۰:۰۵
  • /
  • اجتماعی

توان نگار – مدیرمنطقه هشت شهرداری اصفهان گفت: عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش در خانه اصفهان در سه طبقه با مساحت 800 مترمربع، 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که تا اواخر تابستان سال جاری در دسترس شهروندان قرار می گیرد.

به گزارش امور ارتباطات منطقه هشت؛ علی باقری مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان با اشاره به اهمیت احداث مجموعه های فرهنگی برای محله خانه اصفهان اظهار کرد : بدلیل استقبال شهروندان از مرکز فرهنگی باغ نوش و درخواست های مکرر آنها در خصوص افزایش فعالیت این مرکز در زمینه آموزش کودکان و ایجاد بازارچه محصولات تولیدات خانگی زنان سرپرست خانوار، با توسعه این مرکز موافقت و عملیات احداث آن از شهریور ماه سال گذشته کلید خورد.

وی افزود: لازم به ذکر است، این مرکز در دو بخش فعال بود که یک بخش آن سال های پیش نوسازی شده و بخش قدیمی آن به مساحت 100 متر مربع به دلیل فرسودگی تخریب و عملیات نوسازی آن با زیربنای 800 مترمربع طراحی و در حال اجرای اسکلت بتنی می باشد.

علی باقری بیان داشت : تاکنون عملیات احداث دو سقف این مجموعه انجام شده و با اجرای ستون های طبقه آخر عملیات سقف آن نیز نهایی و روند سفتکاری آن تکمیل خواهد شد.

مدیر منطقه هشت ضمن اشاره به هزینه 190 میلیارد ریالی خاطر نشان کرد : عملیات احداث مجموعه فرهنگی بانوان باغ نوش 45 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که انشاله تا اواخر تابستان 1403 در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *