نفرات برگزیده سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان معرفی شدند

سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با حضور هنرمندان و مسوولان فرهنگی و هنری اصفهان روز جمعه ۲۲ آبان ماه در تالار هنر اصفهان برگزار شد.
هیات داوران این دوره از جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان قدردانی کرد.
ماهی آقابابایی برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده” در بخش گریم،  قادر طباطبایی برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده” در بخش طراحی نور، علیرضا عسکری فر برای نمایش “خط قرمز” در بخش پوستر و بروشور، هستی خان‌دایی برای نمایشی “بانو آئوئی” در بخش لباس به عنوان برترین ها اعلام شدند.
مهدی سدهی و مهدی رضایی برای نمایش”غلامرضا لبخندی”، قادر طباطبایی برای نمایش “مرثیه‌ای برای بهارنارنج‌های پلاسیده” و علی کج باف برای نمایش “بانو آئویی” در بخش طراحی صحنه موفق به کسب رتبه اول تا سوم شدند.
در بخش موسیقی نیز محمد نادری برای نمایش “در سوگ شب هزار و یکم”، مهدی بهبودی برای نمایش “بانو آئویی” و نیما شهبازی برای نمایش “مرثیه‌ای برای بهارنارنج‌های پلاسیده” رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
هیئت‌داوران در بخش نویسندگی گزینه‌ای برای رتبه اول انتخاب نکردند و رتبه های دوم و سوم را به ترتیب به هومن حیدری برای نمایش “دویچلند” و فاطمه کاظمی برای نمایش “یک اتفاق ساده” اختصاص دادند.
در بخش بازیگری رتبه اول به فائزه بختیار برای نمایش “بانو آئویی”، رتبه دوم در این بخش به انتخاب هیئت‌داوران به رادنوش مقدم برای نمایش “پک” و سمیه جعفری منش برای نمایش “دویچلند” و رتبه سوم نیز این بخش به انتخاب هیئت‌داوران به ساناز نوربخش برای نمایش “در سوگ شب هزار و یکم” و الهام زنجانی برای نمایش “مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده” تعلق گرفت.
هیئت‌داوران در بخش بازیگری مرد، سام کوراوند را برای نمایش “دویچلند”، فرزاد قاسمی برای نمایش “پک”، رضا صالحی برای نمایش “غلامرضا لبخندی” و پیام میرکی برای نمایش “ترانه‌ای برای آیدا” انتخاب و معرفی کردند که به ترتیب رتبه های اول تا چهارم را کسب کردند.
رتبه های اول تا سوم بخش کارگردانی نیز به ترتیب به هومن حیدری برای نمایش دویچلند، فاطمه کاظمی برای نمایش یک اتفاق ساده و قادر طباطبایی برای نمایش مرثیه‌ای بر بهارنارنج‌های پلاسیده و همچنین فاطمه بختیار برای نمایش بانو آئویی اختصاص یافت.
هیئت‌داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استانی اصفهان متشکل از سیروس همتی، توحید معصومی و قطب الدین صادقی از میان آثار شرکت‌کننده در این رویداد با توجه به ضوابط مرکز هنرهای نمایشی مندرج در فراخوان جشنواره، نمایش‌های نمایش “دویچلند” به کارگردانی هومن حیدری و “یک اتفاق ساده در یک زندگی بی نهایت معمولی” به کارگردانی فاطمه کاظمی را بدون ترتیب اولویت به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی فجر معرفی کردند.
دو اثر “دویچلند” و “یک اتفاق ساده در یک زندگی بی نهایت معمولی” از جمله نمایش های مورد حمایت تالار هنر بوده که دویچلند از ۱۸ مهر تا ۲ آبان نمایش داده شد و نمایش دوم نیز به زودی به اجرا در خواهد آمد.
گفتنی است؛ سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، انجمن هنرهای نمایشی استان، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان  ۱۸ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ برگزار شد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *