ستاره هفت ساله رسانه های اجتماعی کلیشه های معلولیت را به چالش می کشد.

سیریو پرشیشی نمی تواند صحبت کند و نمی تواند خودش را سیر کند اما کودک هفت ساله با شوخی های روزمره خود دنیای رسانه های اجتماعی را به طوفان کشانده و ثابت کرده است که یک معلولیت مانعی برای الهام بخشیدن به دیگران نیست.

سیریو دارای تتراپلژی اسپاستیک ، نوعی فلج مغزی است که بر حرکت سه اندام تأثیر می گذارد.

دهان او برای همیشه باز است و مانع از ایجاد صحیح کلمات یا بلعیدن می شود. وی از طریق لوله ای در معده خود از طریق مایع تغذیه می شود و برای کمک به تنفس وی یک عمل تراکئوتومی انجام داده است.

او این مقاومت را با چنان مقاومت ، نشاط و شهوت به زندگی تحمل می کند که مادرش والنتینا را مجبور به ایجاد یک وب سایت و حساب های فیس بوک ، اینستاگرام و توییتر می کند تا زندگی روزمره او را به امید الهام بخشیدن به دیگران شرح دهد.

او فیلم های دلگرم کننده او را با حکایات خنده دار تحت عنوان “Sirio and the tetrabonds” بارگذاری می کند ، که قلب مردم سراسر جهان را لمس کرده است. تترا از نیمه اول تتراپلژی و پیوند ناشی از ولگرد است.

“ما می خواستیم داستان معلولیت را به روشی دیگر بیان کنیم ، برای آنچه که هست تعریف کنیم ، چیزی که روبرو شدن با آن آسان نیست ، اما اگر در مسیر درست و با کمک درست هدایت شود ، می تواند به این کودکان اجازه دهد از چیزی لذت ببرید که در واقع می توان آن را زندگی نامید. “والنتینا گفت.

پاسخ بسیار طاقت فرسایی بوده است ، به طوری که برخی از فیلم ها بیش از ۱۳۰,۰۰۰،XNUMX بازدید داشته اند.

والنتینا گفت: “در مدت کوتاهی پاسخ ، به ویژه از طرف خانواده هایی که در شرایط مشابه زندگی می کنند ، قدرتمند و مهیج بود ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم که ادامه دهیم.”

شکستن کلاله

او فیلم هایی از سیریو را که به مدرسه می رود حمل می کند که کوله پشتی تقریباً به اندازه او بزرگ است ، یا با یک ماشین الکتریکی اسباب بازی رانندگی می کند یا بی رحمانه برادر بزرگترش نیلو ، ۱۰ ساله را از خواب بیدار می کند.

پیروان سیریو با ده ها مورد پسند و پیام پشتیبانی به آنها پاسخ می دهند.

والنتینا گفت که او می خواست با نشان دادن اینکه نیازهای ویژه به معنای پایان دادن به سرگرمی برای کودک نیست ، کلاله ای را که غالباً ناتوانی را احاطه کرده است ، بشکند.

وی گفت: “ما فهمیدیم که کاملاً ضروری است که در مورد معلولیت بدون (به دنبال) ترحم صحبت کنیم ، متفاوت از روایت معمول معلولیت.”

والنتینا با تصور اینکه جهانیان از طریق چشمان او دیده می شوند ، پست هایی را همراهی می کند که ویدیوها را همراهی می کند.

“در اینجا من با ترس و غرور در حالی که مامان مانند شاهین مرا تماشا می کند ، به زمین بازی می رسم. تلاش برای داشتن یک زندگی عادی وقتی معلولیت دارید آسان نیست اما من به هر حال سعی می کنم ، ”در یک پست خوانده شده است.

والنتینا ، ۳۸ ساله ، که در یک مرکز تماس برای خدمات پستی کار می کند ، توسط شوهرش پائولو ، یک محقق ۵۸ ساله و دو سرپرست که روزهای متناوب کار می کنند ، کمک می شود.

منبع :arynews

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *