پای درد دل هنرمند کم‌بینای خمینی شهری؛ مسئولان همیشه به‌فکر مددجویان نابینا باشند

هنرمند کم‌بینای خمینی‌شهری تأکید می‌کند که مسئولان باید همواره به فکر مددجویان نابینا باشند تا بخشی از بار مشکلات آن‌ها کاسته شود.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، اکرم کریمی هنرمند تئاتر، جوانی با صدای دلنشین و خنده‌ای زیباست که می‌گوید از بچگی علاقه زیادی به فیلم و تئاتر داشته و حالا پنج سال است در زمینه تئاتر فعالیت می‌کند.
او که لیسانس مددکاری اجتماعی دارد، می‌گوید: چون زمینه فعالیت هنری برایم فراهم نبوده نتوانسته‌ام سراغ آن بروم، اما به این رشته علاقه مند هستم، زیرا هنر با روحیه من سازگارتر از هر چیز دیگری است.
اکرم کریمی ادامه می دهد: جدا از همه سختی ها و مشکلات، من از راه دور و از شهرستان خمینی شهر به موسسه می‌آیم، اما با علاقه‌ای که داشتم و دلگرمی که استاد به ما می‌دهد این راه را ادامه دادم. برخلاف اینکه همه آدم‌ها می‌گفتند شما نمی‌توانید کار دوبله انجام دهید و کم کم داشت برای خودمان هم باورپذیر می‌شد، اما با پشتکار خودمان و حمایت استاد ثابت کردیم می‌شود.
به خودم ثابت می‌کنم می‌توانم
این هنرمند جوان هم مثل بقیه می‌گوید که در ابتدای راه خودش هم اصلا فکر نمی‌کرده این کار شدنی باشد. او ادامه می دهد: چون همیشه با جملات منفی روبرو هستیم گاهی باورمان به خودمان کم می‌شود، درحالی که اگر نابینایان به جایی می‌رسند قطعا با باور به توانمندی‌ها و پشتکار و تلاش خودشان بوده است. هدفم این است که به خودم ثابت کنم می‌توانم و به دیگران کاری ندارم.
اکرم کریمی اهل خمینی شهر که با مشکل کم بینایی مواجه است توانسته در هنر موفقیت‌های چشمگیری به‌دست آورد. او می‌گوید از مسئولان می‌خواهم همیشه به‌فکر مددجویان بهزیستی به‌خصوص نابینا و کم بینا باشند و از شهرداری‌ خمینی شهر تقاضا دارم تمام پیاده‌روها را برای نابینایان مناسب سازی کنند و از همکاری آنها تشکر دارم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *