اطلاع‌رسانی مناسب در معرفی دستاوردهای معلولان صورت نگرفته است

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در معرفی دستاوردهای معلولان اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته است گفت: روزی باید برای توانخواهان جشن بگیریم که همه دستگاه‌ها وظایف خود را برای این قشر انجام دهند.

به گزارش پایگاه خبری فرهنگی توان‌نگار، ولی الله نصر اصفهانی در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان، اظهار کرد: واقعاً برای ما که در سازمان بهزیستی کار می‌کنیم تماشای اینکه معلولین در دسترسی‌های مختلف به اماکن عمومی شهر توانمند هستند و می‌توانند در جامعه خود فعالیت کنند لذت‌بخش است.
وی بیان کرد: ما در بهزیستی کمترین سهم را در برپایی چنین جشنواره‌ای ایفا کردیم چون تمام زحمات جشنواره را خود معلولان کشیدند که باید از این افراد تقدیر و تشکر به عمل آورد اما بهزیستی وظیفه دارد تا به معلولان فعال کمک بیشتری کند. روزی را باید برای توانخواهان جشن بگیریم که همه دستگاه‌ها وظایف خود را برای این قشر انجام دهند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: ما در سازمان بهزیستی به عنوان مطالبه‌گران توانخواهان باید حضور داشته باشیم. دعا کنید که توفیق خدمت‌رسانی به این قشر برای ما فراهم باشد و سال دیگر شاهد کارنامه قبولی دستگاه‌های اجرایی در برخورد با معلولان باشیم و بدانید که برای دستاوردهای معلولان اطلاع‌رسانی مناسب صورت نگرفته وگرنه تنها یک توانخواه توانسته ۶مدال طلا در مسابقات معلولان کسب کند که باید به اطلاع مردم می‌رسید.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *