توقیف ماینرهای 15 میلیاردی قاچاق 

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودرو سواری پراید و کشف 30 دستگاه ماینر قاچاق به ارزش 15 میلیارد ریال در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” حمید علینقیان پور” در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح‌ مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سواری پراید با دو سرنشین مشکوک شده و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: پس از متوقف کردن خودرو و در بازرسی از آن ماموران انتظامی موفق به کشف 30 دستگاه ماینر قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اينکه کارشناسان امر ارزش محموله ماینر های قاچاق کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در اين رابطه دو فرد متخلف به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائي معرفی شدند.

سردار علینقیان پور در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی مطابق قانون برخورد جدی خواهد کرد و اجازه سوء استفاده به افراد فرصت طلب را نخواهد داد.