بدون توجیه اقتصادی وارد هیچ پروژه اقتصادی نخواهیم شد

توان نگار – بهمن توکلی فرد| محسن قدیری مدیرعامل پتروپالایش اصفهان در نشست خبری با موضوع شفاف سازی مالی با اشاره به اینکه افق خوبی برای آینده ترسیم شده است که موجب مباهات مردم به شرکت هلدینگ پتروپالایش اصفهان خواهد شد اظهار داشت: با طراحی اپلیکیشن، اطلاعات در اختیار سهامداران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان با تاکید بر اینکه بدون توجیه اقتصادی وارد هیچ پروژه اقتصادی نخواهیم شد اضافه کرد: ممکن است در میان ۱۰ هزار تصمیم در شرکت هلدینگ پترو پالایش اصفهان خطای کوچکی نیز رخ دهد، اما با مدیریت علمی و استراتژیک تمام تصمیم گیری‌ها با توجیه اقتصادی و حضور شرکت های الف کشوری صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ۴۵۰ پروژه در حوزه پتروپالایش و ۶۰ پروژه در حوزه هوش مصنوعی در دست اقدام داریم گفت: طلسم بهره‌برداری پروژه‌ها در مدت زمان کوتاه شکسته شد و در مدت ۸ ماه پروژه تصفیه نفت سفید با هدف جداسازی گوگرد از نفت سفید و نسل جدید شوینده‌ها در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

قدیری تصمیم گیری اخیر مبنی بر انصراف از خرید سهام ارائه شده شرکت نفت سپاهان را در همین راستا دانست و افزود: در سال ۱۳۸۶ که پالایشگاه اصفهان خصوصی شد دولتمردان به اشتباه شرکت نفت سپاهان را فروختند ولی هنوز ۱۷.۱ از سهام این شرکت متعلق به شرکت پتروپالایش اصفهان است.

وی با اشاره به اینکه خوراک اولیه شرکت نفت سپاهان را هلدینگ پتروپالایش اصفهان تٱمین می‌کند تصریح کرد: شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا، متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری اهداف (صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت سابق)  ۳۳ درصد از شرکت نفت سپاهان (با نماد شسپا) را در بورس عرضه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *