راه اندازی بازخوردگیری اینترنتی سامانه ۱۳۷ اصفهان

  • کد خبر: 10986
  • /
  • 12 شهریور 1402 - ۲۳:۴۷
  • /
  • آرشیو

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده است، گفت: فاز نخست این بخش در مورد نظافت و جمع‌آوری زباله است و شهروندان می‌توانند به‌صورت آنلاین نظرات خود را مطرح کنند.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد قاسمی با اعلام این خبر گفت: هفته گذشته بیش از ۱۰ هزار و۳۶۰ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان برقرار شده است و کارشناسان ما پاسخگوی تک تک تماس‌ها بودند تا پیگیری‌های انجام شده به نتیجه برسد.

او با اعلام اینکه یکی از موضوعاتی که در فصل تابستان حساسیت شهروندان را افزایش می‌دهد آبیاری فضای سبز است، افزود: شهروندان باخبر باشند که آبیاری‌ها طبق برنامه جدول زمان‌بندی انجام می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان ترافیک سنگین کنارگذر بزرگراه شهید حبیب‌اللهی بعد از مخابرات را موضوع مورد پیگیری از سوی شهروندان منطقه ۱۳ دانست و گفت: پیگیری‌های لازم برای اصلاحات ترافیکی این معبر انجام شده است.

او با بیان اینکه بخش بازخوردگیری اینترنتی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اصفهان فعال شده و فاز نخست این بخش در مورد نظافت و جمع‌آوری زباله است، خاطرنشان کرد: نکته مثبت این است که شهروندان به‌صورت اینترنتی و آنلاین می‌توانند نظرات خود را مطرح کنند و در صورت نداشتن رضایت از اقدامات، می‌توانند علاوه‌بر ارسال تصویر مربوطه، توضیحات لازم را نسبت به محیط برای ما بنویسند.

به گفته قاسمی، سر شماره ۲۰۰۰۰۱۳۷ مربوط به ۱۳۷ شهرداری اصفهان است، بنابراین اگر با این سر شماره پیامی برای شهروندان ارسال شد، بدانند که مربوط به مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *