استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی

توان نگار – آیین استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، آیین استقبال از افتخارآفرینان اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو با حضور جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان، ناصر چاووشی مدیرکل بهزیستی و دیگر مسئولین استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد.

مربیان و ورزشکاران غیور اصفهانی در ابتدا ضمن ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای والامقام، یاد و خاطره حماسه آفرینی های قهرمانان دلیر ملت ایران را گرامی‌ داشتند.

در این آیین جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان در سخنانی ضمن تبریک به جامعه ورزش به مناسبت افتخارآفرینی ورزشکاران گفت: تمامی ورزشکاران اصفهانی در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو پهلوانانه و قهرمانانه پای ورزش و ارزش‌ها ایستادند و خدا را شاکریم که کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی واقعا گل کاشتند و در مجموع جایگاه ارزشمند دومی را برای کشورمان به ارمغان آوردند که بسیار شایسته تقدیر است.

وی با بیان اینکه مایه فخر و مباهات است که در استان اصفهان چنین ورزشکاران قهرمانی داریم، افزود: یک ورزشکار در بعد قهرمانی و در راستای کسب عنوان و افتخار یک مسیر سخت و دشوار را طی می‌کند و اکنون ورزشکاران پارآسیایی با توجه به شرایط جسمانی خاص و اراده بالا پای به آوردگاه آسیایی گذاشتند و درخشش خیره کننده‌ای داشتند.

محمدی با اشاره به اینکه وظیفه همه ما این است که به‌صورت ویژه و خاص در قبال افتخارآفرینی ورزشکاران پاراآسیایی عمل کنیم، گفت: اعتقاد بنده این است که باید به ورزشکاران جانباز و توانخواه بسیار بیشتر از قهرمانانی که در وضعیت جسمانی سالمی به‌سر می‌برند، توجه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان تاکید کرد: با هماهنگی‌ها و پیگیری‌های صورت‌گرفته و تلاش شخص استاندار، در آینده نزدیک مراسم تجلیل از قهرمانان آسیایی و پاراآسیایی به‌ همراه خانواده‌ ایشان را برگزار و به اندازه توان‌مان از افتخارآفرینان تجلیل خواهیم کرد.

وی در پایان با بیان اینکه استان اصفهان 55 نماینده در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژو داشت، خاطرنشان کرد: سهم مدال‌آوری اصفهان در بازی‌های پاراآسیایی نزدیک به ۱۵ درصد کاروان ایران اسلامی بود؛ همچنین در بازی‌های آسیایی ۱۱ درصد مدال کاروان کشور؛ توسط ورزشکاران اصفهانی کسب شد که جا دارد حضور تمامی ورزشکاران عزیزمان عرض تبریک داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *