دیدار با چاشنی عکس حاشیه‌ساز!

به دنبال انتشار عکس حاشیه‌ساز فرماندار اصفهان سوار بر ویلچر، جمعی از افراد دارای معلولیت برای دیدار و تشکر از محمدعلی احمدی در فرمانداری حاضر شدند و ضمن دیداری صمیمی به بیان مشکلات و مسائل موجود پرداختند.

به گزارش توان‌نگار، در این دیدار که با برخورد گرم فرماندار در استقبال از حضور توانخواهان همراه بود؛ محمدرضا طاهری از جامعه معلولین و سیدمحمود نقیب‌زاده مدیرعامل انجمن آسیب‌نخاعی درباره وضعیت و مطالبات توانخواهان و شرایط مناسب‌سازی شهری برای هرچه بیشتر بهره‌مند شدن یکسان معلولان از امکانات سخن گفتند سپس هرکدام از افراد حاضر به نمایندگی از جامعه توانخواهان به موارد موجود اشاره کردند.

فرماندار اصفهان با استقبال درخواست وجود فردی از  افراد دارای معلولیت به عنوان مشاور، گفت: برای آگاهی و لمس بیشتر شرایط و نیازهای جامعه توانخواهان و همچنین پیگیری مطالبات آینده، لازم است تا این امر مهم هرچه زودتر میسر شود.

وی با اشاره به عکس جنجالی که در روز گرامیداشت افراد دارای معلولیت از ایشان سوار بر ویلچر منتشر شد، افزود:  در روز مذکور هدف از این حرکت تنها برای درک بیشتر شرایط سخت و موجود عبور و مرور یک معلول چنین عملی انجام شد.

فرماندار اصفهان یادآور شد: در زمانی که متصدی امر مدیریت در اتوبوسرانی اصفهان بوده‌اند نیز در همان روزهای اولیه پذیرش مسئولیت بدون اطلاع بقیه در اتوبوس حمل و نقل شهری حاضر شده تا با مشکلات پیش روی رانندگان و هم مسافران بخوبی آشنا شوند و درجهت رفع معایب تلاش نمایند که آن حرکت نیز بارها تکرار شد و نتایج ثمربخشی به دنبال داشت.

احمدی افزود: در مورد سوارشدن بر ویلچرنیز در جشنی که در شهر بهارستان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی معلولین برگزار شد؛ بدون هیچگونه تصویر و اطلاع رسانی از اطرافیان درخواست ویلچر برای ورود به سالن کردم تا از شرایط مناسب مکانی که قرار است جشنی برای افراد با شرایط ویژه برگزار شود، اطمینان حاصل کنم.

وی ادامه داد: هنگامی که برای ورود با ویلچر دچار مشکل شدم بلافاصله از شهردار و مسئولان برگزاری برای مناسب سازی مکان مربوطه دستورات لازم را دادم.

فرماندار اصفهان در پایان گفت:  این حرکت و عکس‌ها و پرداختن‌ به آن اگر از روی دغدغه بوده که ماحصل آن حضور در جمع صمیمی و شنیدن صحبت‌ها و مسایل  شما به عنوان جمعی از نماینده افراد داری معلولیت شد و اگر درپشت آن غرض‌ورزی بوده باز هم مسبب خیرشد.

به دنبال این نشست؛ حامد ایزدی خبرنگار پایگاه خبری توان‌نگار و عضو هیئت امنای خیریه حانا به عنوان مشاور فرماندار اصفهان در حوزه معلولان انتخاب شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *