انتقال زیبایی ها از قاب هنر یک روشندل

 

مرضیه بیدقی هنرمند روشندل گفت: من هیچگاه خود را نابینا نمی دانم بلکه روشندل هستم و با اینکه چیزی را نمی بینم اما زیبایی ها را درک خواهم کرد و آن را به وسیله هنر به مخاطب انتقال می دهم.

وی با اشاره به اینکه ۱۲ آذر سال ۸۸ برای همیشه بینایی خود را از دست داد، گفت: همواره به هنر و نقاشی علاقه داشتم و از احساس و خواب هایم نقاشی می کشیدم و حالا دو سالی می شود که به صورت حرفه ای نقاشی می کشم و این دومین نمایشگاه از ۳۰ اثری بوده که به طبیعت پرداخته ام.

وی افزود: از آنجا که حافظ کل قران کریم هستم سعی کردم هرآنچه از بهشت دریافت می کنم را نقاشی بکشم تا حس حال خوب را که از آیات قران برداشت کردم در نقاشی هایم به مخاطب منتقل کنم.

این هنرمند روشندل اظهار داشت: اگرچه روز جهانی معلولان یادآور از دست دادن بینایی من برای همیشه بوده است اما سعی کردم در این روز نمایشگاه برگزار کنم تا به افرادی که دچار معلولیت هستند این پیام را بدهم که به زندگی امیدوار باشند و از تلاش بازنایستند.

بیدقی تصریح کرد: خداوند در برابر نور دیده ای که از من گرفت، نور خود را به قلبم هدیه داد و در مسیری قرار گرفتم که در مدت شش سال حافظ کل قران کریم شدم.

وی گفت: امیدوارم روزی برسد که بتوانم هنر نقاشی را آموزش دهم و توصیه من به افراد دارای معلولیت این است اعتماد به نفس داشته باشند خود را باور کنند و روی پای خود بایستند چراکه هیچ کسی جز خودمان نمی تواند کاری برای ما انجام دهد.

گفتنی است؛ نمایشگاه نقاشی هنرمند روشندل “مرضیه بیدقی” تا روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۶ الی ۱۹ در عمارت هنرمند برپاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *