گسترش خدمات کارت منزلت در شهر اصفهان

توان نگار| رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از گسترش خدمات کارت منزلت در شهر اصفهان خبر داد و گفت: براساس این طرح، خدماتی در حوزه حمل و نقل شامل اتوبوس و مترو در اختیار استفاده کنندگان از این طرح قرار می‌گیرد.

 

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدنورصالحی با اشاره به بررسی لایحه ارتقای کارت منزلت در شورای اسلامی شهر اظهار کرد: طرح منزلت از گذشته وجود داشته اما براساس نیازی که احساس می‌شد جمعیتی به استفاده کنندگان از این طرح اضافه شدند.

وی افزود: معلولان تحت حمایت بهزیستی و بانوان دارای سه فرزند و بیشتر از جمله اقشاری هستند که با گسترش خدمات کارت منزلت، به این طرح می‌پیوندند و جمعیتی حدود ۳۰ یا ۴۰ هزار نفری را تشکیل می‌دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: براساس این طرح، خدماتی در حوزه حمل و نقل شامل اتوبوس و مترو در اختیار استفاده کنندگان از این طرح قرار می‌گیرد. به عنوان مثال قبل از این، روزانه یک مرتبه رفت و برگشت با اتوبوس برای این افراد در نظر گرفته شده بود که با گسترش پهنه خدمات این طرح، این خدمت به دو مرتبه افزایش پیدا می‌کند و امکان ذخیره اعتبار آن تا یک هفته نیز وجود دارد. همچنین برای استفاده از مترو نیز خدماتی برای این اقشار درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: بازنشستگان کشوری و تأمین اجتماعی، جانبازان و معلولان، زنان سرپرست خانوار و… جمعیتی چند صد هزار نفری هستند که از این تسهیلات برخوردار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *