مجرمان در تيررس گشت هاي کمين و شکار پليس آگاهي اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئيس پليس آگاهي استان از راه اندازي 32 واحد گشت کمين و شکار اين پليس به منظور ناامن شدن فضا براي مجرمان و افزايش احساس امنيت و آرامش شهروندان و مسافران در ايام نوروز خبر داد.

سرهنگ “حسين تركيان “در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: به منظور ناامن شدن فضا براي مجرمان و افزايش احساس امنيت و آرامش مردم در ايام نوروز 1402 گشت هاي ويژه کمين و شکار پليس آگاهي در مرکز استان راه اندازي شدند.

وي افزود: 32 تيم تخصصي گشت كمين و شكار به صورت محسوس و نامحسوس براساس تخصص و آموزش هاي حرفه اي در سطح استان و راه هاي ورودي شهرستان اصفهان به گشت زني پرداخته و در صورت مشاهده مجرمان با آنها برخورد قانوني مي کنند.

رئيس پليس آگاهي استان اصفهان گفت: عمده فعاليت اين واحدهاي تخصصي مبارزه با سرقت خودرو و موتورسيکلت، سرقت منازل و اماکن خصوصي، مغازه، جيب بري، کيف قاپي، سرقت هاي توام با خشونت و سرقت داخل خودرو خواهد بود.

این مقام انتظامی با تقدير از همکاري و مشارکت مردم با نيروهاي پليس در تمام طول سال گفت: از شهروندان عزيز مي خواهيم ضمن خود مراقبتي و حذف بستر هاي وقوع جرم، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوکي و يا وقوع جرم و سرقتي جزئیات موضوع را در اسرع وقت از طريق تماس با شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *