درخشش ذوب‌آهن اصفهان در جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید

توان نگار – بهمن توکلی فرد| در سی و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید اصفهان ضمن اهداء لوح سپاس واحد برتر اقتصادی استان به مهدی کوهی مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، از حسین احمدزاده کارگر نمونه این مجتمع عظیم صنعتی با اهداء تندیس جشنواره، تجلیل به عمل آمد.

سی‌ و چهارمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان اصفهان هم‌زمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان و جمعی از مدیران و جامعه کار و کارگر استان دوشنبه، ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان برگزار شد.

در این برنامه همچنین از علیرضا افتخاری خواننده سنتی تجلیل شد.

شایان‌ذکر است پنج هزار و ۲۴ نفر از کارگران، اعضای گروه‌های کاری و واحدهای تولیدی و اقتصادی این استان در سی و چهارمین جشنواره “امتنان نخبگان جامعه کار و تولید” وزارت تعاون شرکت کردند که از برترین‌ها تجلیل به عمل آمد.

ترویج و گسترش فرهنگ کار و خلاقیت، انگیزه‌بخشی، اعتمادآفرینی و همدلی در جامعه کار و تلاش، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار، نقش‌آفرینی و تأثیرگذاری نخبگان جامعه کار و تلاش درروند توسعه جامعه و تقویت فعالیت‌های دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب ازجمله اهداف برگزاری سی‌ و چهار مین جشنواره امتنان از کارگران است.