حلال مشکلات مخابرات در هاله ای از ابهام !؟

بهمن توکلی فرد_ پژوهشگر رسانه و روابط عمومی| پیشکسوتان مخابرات اصفهان صبح امروز دوشنبه 18 اردیبهشت 1402 در ادامه تجمع های هر هفته خود مقابل ساختمان مرکزی این شرکت در چهارباغ بالا به بی توجهی مدیران و مسئولان به مطالبات قانونی خود خواستار اجرای بدون تنازل آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال 89 شدند.

تجمع کنندگان با شعارهای خود مبنی بر ” این همه بی عدالتی هرگز ندیده ملتی “، خواستار استعفای مدیرعامل مخابرات ایران شدند و اجرای کامل آیینامه 89/24 را تنها را حلال مشکلات پیشکسوتان و کارکنان مخابرات و همچنین اجرای کامل ببمه تکمیلی دانستند.

یکی از پیشکسوتان می گفت: حال که رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان اخیر خود ” تحول ” را یکی از شرایط اصلی گذر عنوان نمودند و دستور اکید مبنی بر این موضوع دارند که ” اگر توان مدیریتی ندارید، مسئولیت قبول نکنید ” خواستار تحول اساسی در مخابرات شدند.

تجمع کنندگان همچنین باشعارهایی از پلیس نیروی انتظامی تجلیل نمودند.

در پایان قطعنامه ی سراسری توسط یکی از پیشکسوتان قرائت شدکه مورد تایید تجمع کنندگان قرار گرفت.

در بخشی از این قطعنامه آمده است: در صورتی که سهامداران عمده و مدیران مخابرات ایران قادر به نگهداری و اداره کردن 49 هزار بازنشسته مخابرات ایران را ندارند به این وضعیت تاسف بار خاتمه داده و از همه دستگاه های نظارتی و اجرایی تقاضا داریم بازنشستگان مخابرات را به زیر مجموعه بازنشستگان وزارت ارتباطات برگردانند.