دستگیری سارق 80 کنتور آب مجتمع هاي”شاهين شهر”

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه از دستگيري سارقي که اقدام به 80 فقره سرقت کنتور آب از مجتمع هاي مسکوني در اين شهرستان کرده بود خبر داد.

سرهنگ”بهزاد ثابت راسخ” در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت کنتور آب از داخل مشاعات مجتمع هاي مسکوني سطح شاهين شهر، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس آگاهي این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: در اين رابطه کارآگاهان پليس آگاهي با جمع آوري سرنخ هاي موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پليسي عامل اين سرقت ها را شناسايي و مشخص شد اين فرد با پوشيدن لباس تعميرکاران و تهيه جعبه ابزار، در ساعات اوليه صبح با ترفندي خاص درب مجتمع هاي مسکوني را باز مي کرده و با ورود به مشاعات، کنتورهاي آب واحد ها را سرقت مي کرده است.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر و ميمه با اشاره به کشف 23 عدد کنتور آب مسروقه در بازرسي از مخفيگاه متهم بيان داشت: اين سارق در تحقيقات اولیه پليس تا کنون به 80 فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان اعتراف و مشخص شد کنتورهاي مسروقه را به يک مالخر در يکي از شهرستان هاي اطراف مي فروخته است.

اين مقام انتظامي در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع هاي مسکوني خواست هرگز به افراد ناشناسي که با زدن زنگ واحدها و معرفي دروغين خود به عنوان آشنايان ديگر ساکنان مجتمع، مأموران قرائت کنتور، تعمیرکار و غيره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکرده و حتماً نسبت به احراز هویت آن ها از طریق رویت کارت شناسایی و هماهنگی با دیگر ساکنان و مدیر ساختمان اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طريق تماس با شماره تلفن 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.