سرقت موتورسیکلت با ترفند معلولیت

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان از دستگیری فردی که با ترفند جا زدن خود به عنوان یک فرد معلول موتورسیکلت یک شهروند را به سرقت برده بود در کمترین زمان توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “مرتضي هاديان”  در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر بیان داشت: در پي اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر زورگیری موتورسيکلت  یکی از شهروندان  مأموران واحد گشت کلانتري 11 فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان بلافاصله در محل حضور یافته و بررسي موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد  مرد جوانی با ترفند جا زدن خود به عنوان معلول حرکتي از مال باخته خواسته تا او را تا مقصدش برساند و وقتی سوار  بر موتورسیکلت شده در فرصتي مناسب با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت موتورسيکلت کرده و از محل متواري شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله وارد عمل شده و پس از دریافت مشخصات فرد سارق و موتورسیکلت مسروقه  با اقدامات علمی و تخصصی و هوشمندانه خود در اقدامي سريع و غافلگيرانه فرد سارق که در یک گاراژ مشغول اوراق کردن موتورسيکلت بود را دستگير و به همراه موتورسيکلت به کلانتري منتقل کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان فلاورجان با اشاره به تحويل موتورسيکلت مسروقه به مال باخته خاطر نشان کرد: سارق دستگیر شده براي انجام اقدامات قانوني به مراجع قضائي تحویل داده شد.