افتتاح زیرگذر شهدای کارگر در آینده ای نزدیک

توان نگار – بهمن توکلی فرد| عبدالرسول امامی شهردار نجف آباد از افتتاح و آغاز بهره برداری پروژه زیرگذر شهدای کارگر در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در صورت انجام تعهدات بخش های مشارکت کننده در پروژه، به زودی شاهد افتتاح این زیرگذر مهم در منطقه سه شهری خواهیم بود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری نجف آباد امامی ضمن تشریح اقدامات عمرانی مجموعه مدیریت شهری نجف آباد صورت گرفته در پروژه زیرگذر شهدای کارگر واقع در منطقه سه شهری گفت: پروژه مشارکتی شهدای کارگر با امضاء تفاهمنامه بین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، شهرداری نجف آباد و شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان آغاز به کار کرده و در مدت عملیات عمرانی شهرداری نجف‌آباد اقداماتی چون زیرسازی، جدول گذاری و آزادسازی زمین های بخش منطقه سه (ویلاشهر) را طبق تعهدات تعیین شده اجرا کرد.

شهردار نجف‌آباد خرید و اجرای پل‌های پیش ساخته و اجرای مسیر شهرک های صنعتی منتظریه و کاوه را از مهمترین تعهدات شرکت شهرک‌های صنعتی برشمرد که با هماهنگی صورت گرفته در این بخش به زودی به اتمام خواهد رسید.

وی نصب علائم راهنمایی و رانندگی، آسفالت ریزی پروژه، خط کشی و .. را نیز از تعهدات اداره راهداری برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با انجام موارد ذکر شده توسط دو نهاد مشارکت کننده، زیرگذر شهدای کارگر به زودی به بهره برداری رسیده و بخشی از گره های ترافیکی مسیر حادثه خیز این بخش مرتفع گردد.