مجموعه نان آوران ایساتیس، نان های فراسودمند و ارگانیک

توان نگار – شهبان| اعضای پایگاه خبری توان نگار، از کارگاه نان آوران ایساتیس که در کیفیت و اشتغال زایی پیشرو می باشد در محل این موسسه در درچه اصفهان دیدن نمودند.

نصرالله سالار منش مدیر مجموعه نان آوران ایساتیس در بین معلولان اعلام نمود: ایساتیس نام قدیم یزد است که بیان کننده اصالت مدیریت این مجموعه است.

وی اظهار داشت: در سال ۱۳۹۴ مجموعه نان آوران ایساتیس را با هدف تهیه نان سالم و ارگانیک و اشتغال زایی راه اندازی نمودیم، موسسه ای که امروز برای ۸۰ نفر به طور مستقیم اشتغال ایجاد کرده و سالان حدود یک هزار و ۵۰۰ تن انواع نان حجیم و یک هزار و ۸۰ تن انواع شیرینی تولید می‌کند و اخیراً بنا به ذائقه نسل جوان تهیه پیتزا را نیز به تولید مان اضافه نموده ایم.

سالارمنش گفت: این مجموعه تلاش دارند که خمیر مراحل کامل تخمیر را طی کند و در تهیه شیرینی ها از مواد افزاینده استفاده نشود تا نان و شیرینی سالم به دست مصرف کننده برسد.

این کار آفرین برتر کشور در سال ۹۸ می ‌گوید: این کارگاه جزوه نخستین مجموعه کشوری است که به طبخ نان های حجیم و نیمه حجیم و شیرینی و حتی نان پیتزا در یک مکان می پردازد.

سالارمنش اظهار داشت: آموزش برای این مدیریت اهمیت بسزایی دارد و در ارتقای دانش فنی مجموعه تلاش می نماییم تا همیشه به روز باشیم.

در این دیدار منصور گلناری نیز، ضمن تقدیر از همکاری این مجموعه با معلولان، لوح تقدیر و تندیس جشنواره رسانه ای معلولان را به سالارمنش مدیر مجموعه نان آوران ایساتیس اهدا نمود.