کشف 3 تن عسل تقلبی در”خوانسار”

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامي شهرستان”خوانسار” از کشف 3 تن عسل تقلبی و غير بهداشتي در عمليات مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ”علی سبحانی”در گفت وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بیان داشت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسي از توليد عسل هاي غير بهداشتي و تقلبي در يک کارگاه مطلع و رسيدگي به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي افزود: مأموران پس از بررسي موضوع طي هماهنگي با مرجع قضائي در محل حضور يافته و در بازرسي ازاین کارگاه 3 تن عسل غير بهداشتي وتقلبي را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خوانسار با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش عسل های مکشوفه را 5 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد کردند تصریح کرد: در اين رابطه کارگاه مذکور با دستور قضائي پلمب و مالک آن نيز دستگير که پس از تشکيل پرونده براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پليس با هدف کاهش ناهنجاري هاي اجتماعي، اقدامات کنترلي و نظارتي خود را بر واحدهاي صنفي تشديد خواهد کرد و با کسانی که به خاطر منافع خود سلامت مردم را نادیده گرفته قاطعانه برخورد می کند و از شهروندان نیز تقاضا مي کنيم در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهاي صنفي، مراتب را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.