اجرای مقتدرانه طرح عفاف و حجاب در اصفهان

توان نگار – بهمن توکلی فرد| فرمانده انتظامی استان در همایش چادر های آسمانی گفت: از برنامه های اصلی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی ایجاد حس بی تفاوتی در بین آحاد جامعه در بحث عفت و پاکدامنی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار ” حمید علینقیان پور” در همایش چادر های آسمانی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، آمران به معروف، مسئولان فرهنگی و اجتماعی سازمان ها و ارگان های دولتی در این معاونت برگزار شد، بیان داشت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه ریزی کامل و از پیش تعیین شده به دنبال ترویج بی عفتی و بدحجابی در بین مردم هستند که مهمترین هدف آنها از گسترش بی عفتی در بین اقشار مختلف مردم، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده هاست.

این مقام ارشد انتظامی افزود: یکی از مطالبات به حق مردمی بحث عفاف و حجاب است، دشمنان و رسانه های معاند با اهداف شوم خود با ترویج بی حجابی و بی عفتی در بین قشر جوان و نوجوان به دنبال عادی سازی بی حجابی و بدحجابی در جامعه هستند.

سردار علینقیان پور در ادامه گفت: هدف دشمن از ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است، زمانی که عفت و حیاء در یک خانواده اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح نیز فراهم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردمی، موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارزش های والای اسلامی است گفت: بی حجابی امنیت روانی جامعه را به خطر می اندازد و باعث از هم گسيختگي نهاد خانواده های اصيل ايراني و سست شدن پايه هاي اعتقادي خانواده های مسلمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: فراهم سازی محیطی مناسب برای گفت و گویی مثبت و سازنده در فضای مجازی و حقیقی یکی از اقدامات موثر در مقوله عفاف و حجاب است که اگر این مورد به درستی و با برنامه ای مناسب و از پیش طراحی شده صورت گیرد نتایج ان مطلوب خواهد بود.

سردار علینقیان پور  در پایان خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلي جنگ نرم دشمنان است، همان گونه که امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامي و دامن زدن به اسلام هراسي مي پردازند و از تمام ظرفيت هاي خود برای ترویج بی عفتی در جامعه استفاده مي کنند ما هم بايد در مقابل، از تمام امکانات و ظرفيت ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنيم.

گفتنی است در پایان همایش نیز تعدادی از حاضران در بحث حجاب و عفاف نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.