روزانه تا پنج هزار تماس با سامانه 1522

توان نگار – بهمن توکلی فرد| حسین اکبریان با بیان اینکه روزانه بین چهار الی پنج هزار تماس با سامانه 1522 آبفای استان اصفهان برای دریافت خدمات 24 گانه این شرکت گرفته می شود، گفت: حدود 7 درصد این تماس ها به اپراتور وصل می گردد و از آنجایی که رویکرد آبفای استان اصفهان از ابتدا کار جهادی مبتنی بر دانش بوده است، استفاده بیشتر از هوش مصنوعی در صنعت قطعا یکی از رویکردهای ما در آینده نزدیک خواهد بود؛ در این راستا طرح تحلیل صدای مشتری و پاسخگویی هوشمند توسط هوش مصنوعی در دستور کار آبفا قرار دارد تا همین 7 درصد پاسخگویی توسط اپراتور نیز توسط هوش مصنوعی انجام شود.

وی در خصوص ارائه خدمات غیرحضوری شرکت آبفای استان اصفهان در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند گفت: آبفای استان اصفهان جز نخستین شرکت ها در صنعت بود که به دلیل آماده بودن زیرساخت ها، به این سامانه یکپارچه پیوست.

اکبریان افزود: علاوه بر درگاه های غیر حضوری، دفاتر خدمات پیشخوان دولت که خدمات آبفا را ارائه می دهند، در سال گذشته از 160 دفتر به 228 دفتر افزایش یافته اند، همچنین 67 دفتر ICT روستایی نیز در حال خدمات رسانی به مشترکین روستایی هستند.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان ادامه داد: این شرکت در راستای ارتقای خدمت رسانی و بهره وری، همواره آماده دریافت نظرها و پیشنهادهای مردم شریف استان اصفهان است و مشترکین می توانند از طریق کلید 7 سامانه 1522، اپلیکیشن همراه آبفا، ارسال پیامک به سرشماره 300001522 و پرتال مخاطبین بر روی سایت شرکت آبفای استان اصفهان با ما در ارتباط باشند.