تشویق مادران شرکت‌کننده در مسابقات قرآن کریم

توان نگار – بهمن توکلی فرد| رئیس اداره اوقاف شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به تشویق مادران شرکت‌کننده در مسابقات گفت: حضور شرکت‌کنندگان مادر به همراه فرزندانشان، جلوه زیبایی برای مسابقات دارد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حسن توکلی رئیس اداره اوقاف شهرستان خمینی‌شهر با اشاره به تجلیل از مادران شرکت‌کننده در مسابقات اظهار داشت: باتوجه‌ به اینکه فرزندآوری یکی از تمهیدات مورد تأکید مقام معظم رهبری است، هدایای نقدی باهدف تشویق فرزندآوری به مادران باردار و مادرانی که فرزندشان را همراه خود به مسابقات آورده‌اند، اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: در روز اول مسابقات 10 نفر از شرکت‌کنندگان در این راستا مورد تشویق قرار گرفتند؛ متولی تهیه این هدایا، اداره اوقاف شهرستان خمینی‌شهر بوده است.

رئیس اداره اوقاف شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه این اقدام برای شرکت‌کنندگان و بخصوص افراد جوان‌تر مؤثر است، گفت: این مادران آن‌قدر در مسیر قرآن قرار گرفته‌اند که به همراه فرزند خود در مسابقات شرکت می‌کنند و این جلوه بسیار زیبایی دارد.

وی افزود: حضور مادران و تشویق آن‌ها برای کسانی که اخبار قرآنی را دنبال می‌کنند، بیانگر عدم وجود محدودیت بوده و باعث ایجاد انگیزه برای متقاضیان در دوره‌های بعدی می‌شود.