همایش آموزشی ترویجی محصولات باغی و زراعی شرکت امامی در شهرستان سمیرم برگزار شد

توان نگار_ فاطمه طایی| همایش آموزشی ترویجی معرفی محصولات کودی شرکت امامی توسط کلینیک زرین گیاه و با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی و با حضور کارگزاران تحت پوشش شرکت، گلخانه داران و جمعی از کشاورزان شهرستان در دانشگاه پیام نور برگزار گردید.

این همایش تخصصی آموزشی، ترویجی به صورت یک روزه، تحت تدریس علی امامی با موضوع محصولات باغی، زراعی و گلخانه با هدف اصول صحیح تغذیه و آشنایی کشاورزان شهرستان با تولیدکنندگان کودهای شیمیایی، بوده تا خریدی مطمئن از فروشگاه های معتبرداشته باشند برگزار شد.

مصطفی طایی مدیر محترم جهاد کشاورزی شهرستان سمیرم گفت: با توجه به سیاست‌های این مدیریت مبنی بر افزایش سطح سواد بهره بردار، تحقق این امر با برگزاری کارگاههای آموزشی، روز مزرعه، بازدیدهای ترویجی و… امکان پذیر خواهد بود.

طایی تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی تاثیر قابل توجهی در خصوص استفاده از بهترین محصول در سبد کودی بهره برداران دارد.

وی افزود: شناخت و اهمیت مصرف بهینه انواع کودهای آلی، زیستی، محرک های رشد و شیمیایی و نقش کاربرد آن ها در انواع کشت ها برای کشاورزان در این کارگاه‌ها مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی سمیرم ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه گیاهپزشکی زرین گیاه، خواستار تداوم برگزاری کارگاه های آموزشی بیشتر در سایر زمینه کشاورزی در شهرستان شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *