رشد 60 درصدی بودجه امسال شهرداری بهارستان

شهردار بهارستان در نشست خبری با خبرنگاران رقم بودجه سال گذشته شهرداری بهارستان را ۶۲ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بودجه امسال شهرداری بهارستان ۹۶ میلیارد و ۴۰۰ میلون تومان است که ۶۰ درصد رشد نسبت به سال گذشته برای آن پیش بینی شده است.

داودبحیرایی شهردار بهارستان با تاکید براینکه نیروی مازاد در شهرداری بهارستان نداریم، تصریح کرد: تعداد نیروها حدود نصف چارت سازمانی است.

بحیرایی از افتتاح چند پروژه در شهر بهارستان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: باغ بانوان، تالار نور و فاز یک فرهنگسرا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

شهردار بهارستان با تاکید براینکه کوچکترین مانعی برای اجرای پروژه ها در شهر بهارستان ایجاد نمی کنیم، گفت: این به شرطی است که حق و حقوق شهر و شهروندان حفظ شود.

وی همچنین از برطرف شدن مشکلات برای احداث سینمای شهر بهارستان خبر داد و گفت: گرچه ادعاهایی مطرح شده ولی تاکنون هیچ شهروندی به ما اعلام نکرده که اجاره ای به اداره کل اوقاف و امور خیریه به خاطر وقفی بودن ملک اش می دهد.
شهردار بهارستان گفت: با اجرای پروژه های شهرداری بهارستان در سال گذشته و امسال، ۲۱۰ فرصت شغلی در بهارستان ایجاد شده و اجرای این پروژه ها به نوعی درآمد پایدار برای شهر است.
داود بحیرایی اظهار کرد: حدود ۲۳ پروژه عمرانی در شهر بهارستان داریم که شاخص ترین آن باغ بانوان است که تا امروز ۸۰ درصد پیشرفت دارد.
وی افزود: از دیگر پروژه های عمرانی شهرداری بهارستان می توان به اجرای فاز یک فرهنگسرای خیابان ایثار اشاره کرد که در حال تکمیل است، همچنین عملیات روکش آسفالت خیابان ولیعصر و لکه گیری های سطح شهر در فاز یک که جزو تعهدات شهرداری است انجام شد و فاز دو و سه نیز به درخواست شورای شهر و شهروندان را شروع کردیم.

شهردار بهارستان به احداث پارکینگ در دو نقطه شلوغ خیابان ولیعصر و الفت با ۱۱۰ واحد پارکینگ اشاره کرد و گفت: پیاده رو سازی و فضای سبز مناسب شهری در حال اجراست و تالار نور نیز تا دو ماه آینده تکمیل و بهره برداری می شود.
وی از بازسازی کامل ساختمان شورای شهر بهارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: درصدد بهره برداری از سومین ساختمان آتش نشانی در بهارستان هستیم.
بحیرایی بیان کرد: در حوزه شهرسازی امسال تا ابتدای تیر ۹۲ پروانه ساختمانی تایید شد، درحالی که صدور پروانه در مدت مشابه سال قبل ۶۵ پروانه بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *