تبادل تفاهم نامه همکاری در بخش تجارت الکترونیک با دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان

به گزارش توان‌نگار به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان اصفهان ، تفاهم نامه همکاری پست با دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان در بخش تجارت الکترونیک امضاء و مبادله شد.

مدیر کل پست استان با اشاره به رویکرد نوین پست و تغییر سهم ترافیکی پست از پست نامه به امانات و بسته های پستی، اظهار داشت: همگام با سیاست ها و برنامه های جهانی، پیاده سازی سکوی تجارت الکترونیک در پست در حال رونق است .
حمید باقری، افزود: پست با زیرساخت ها و ظرفیت هایی که در عرصه لجستیک،حمل و نقل، توزیع، بانک اطلاعات کدپستی و سایر توانمندی‌ها، می‌تواند زنجیره ارزش خدمات خود را با همکاری بخش غیر دولتی و بخصوص شتاب‌‍دهنده‌ها کامل کند.

وی ادامه داد: در رویکرد جدید، پست با شناسایی نیازهای مردم، اقدام به ایجاد سرویس‌های جدید می‌نماید که یکی از مهترین این اقدامات توسعه سرویس تجارت الکترونیک در کشور با همکاری شتاب‌دهنده ها و مراکز رشد در استان می‌باشد.
باقری گفت: اشتغال زائی برای دانشجویان با اجرای سکوی تجارت الکترونیک و پلتفرمی که ارائه می شود، هدف غائی پست استان در این تفاهم نامه است .
مدیر کل پست استان به نیاز جامعه در بخش مشاغل خانگی اشاره کرد و گفت: هدف گذاری این تفاهم نامه توسعه تجارت الکترونیک در حوزه مشاغل خانگی و خرده فروشی خواهد بود و ابراز امیدواری کرد هرچه سریع تر این تفاهم نامه به مرحله اجرا برسد.

مدیر کل دفتر بانوان استانداری نیز با ابراز خوشحالی در خصوص امضای این تفاهم نامه به تلاش های مثبت پست استان اصفهان در خصوص ایجاد کسب و کارهای اینترنتی نیز اشاره کرد و گفت: این استان با بهره گیری از ظرفیت های طرح تحول دیجیتال و ستاپ در کارگروه اشتغال زنان ، توانسته در این زمینه قدم های خوبی بردارد.

شادی فضلی، ابراز امیدواری کرد: توسعه این همکاری های منجر به ایجاد اشتغال و افزایش فروش در مشاغل خانگی ویژه زنان شاغل گردد.

دوازده امامی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان ضمن اشاره به رسالت دانشگاه های فنی حرفه ای کشور در تربیت نیروی تکنیسین و کارشناس ماهر اظهار داشت : پست شاهرگ حیاتی در ارتباط بین مراکز علمی و تولیدکنندگان و مصرف کنندگان می باشد که در فضای امروزی و با توجه به شرایط فعلی کشوردر پیشگیری از ویروس کرونا این خدمات در حوزه تجارت الکترونیک بسیار با اهمیت خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *