گلناری: جای خالی جشنواره رسانه‌ای معلولان در تقویم فرهنگی کشور

به گزارش توان‌نگار| دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان گفت: از سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری انتظار داریم جای جشنواره رسانه‌ای معلولان را در تقویم برنامه‌های رسمی و فرهنگی کشور باز کنند.

منصور گلناری با اشاره به اینکه جشنواره معلولان از جشنواره‌های پر زرق و برقی که در کشور اجرا می‌شود، چیزی کم ندارد، اما توجهی که به آن جشنواره‌ها می‌شود به جشنواره معلولان نمی‌شود، افزود: از سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری انتظار داریم در تقویم برنامه‌های رسمی کشور جایی برای جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان باز کنند.

اختتامیه ششمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان در عین سادگی و با مشارکت خود معلولان برگزار شد و تلاش شد تا مشارکت معلولان در جشنواره‌ای که متعلق به خودشان بود، به نمایش گذاشته شود.

منصور گلناری از اداره کل بهزیستی، مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان، اداره ارشاد، فولاد مبارکه و شهرداری اصفهان به عنوان دستگاه‌های حمایت کننده یاد کرد و از بدقولی بسیاری دیگر گفت.

وی با بیان اینکه بودجه جشنواره‌  که تنها جشنواره رسانه‌ای معلولان در کشور است تنها 80 میلیون بوده است و تمامی مجریان وداوران بودن چشم داشت برای برگزاری آن تلاش کردند می‌کنند.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان ادامه داد:  حرکتی که منجر به برگزاری جشنواره شد مثل یک احساس مسئولیت است، احساسی که جامعه امروز به آن نیاز دارد. جشنواره ای که در نوع خود بی نظیر است، توسط معلولان مدیریت، برنامه‌ریزی واجرا می‌شود .

وی خطالب به مسئولان کشوری گفت: ما از سازمان بهزیستی کشور، نمایندگان مجلس و مسئولان کشوری انتظار داریم در تقویم برنامه‌های رسمی کشور جایی برای این جشنواره باز کنند. جشنواره معلولان از جشنواره‌های پر زرق وبرقی که در کشور اجرا می شود، چیزی کم ندارد، اما توجهی که به آن جشنواره‌ها می‌شود به جشنواره معلولان نمی‌شود.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان از آرزوی خود برای رسیدن جشنواره به ایستگاه بیستم گفت، اما به گفته او با وجود مشکلات و کمبودهای شدید، دیدن جشنواره هفتم هم مشکل است.

گلناری که سابقه طولانی در برگزاری جشنواره در استان اصفهان دارد با ابراز شکایت از بدعهدی برخی ارگان‌ها گفت: ارگانی به ما قول یک کمک خوب را داده بود که خیلی زود این وعده باطل شد و برنامه‌های ما را برای سال آینده را بر باد داد.

شهردار اصفهان در سخنی کوتاه در جشنواره از تلاش و کوشش معلولان ابراز خرسندی کرد و دلیل حضورش در اختتامیه جشنواره ششم را دیدن شورو هیجان ناشی از حضور معلولان در این جشنواره و اعتماد به نفس بالای آنها برای حضور در فعالیت رسانه‌ای بیان کرد.ح

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *