واگذاری خدمات نیابتی شبکه بانکی به پست تکریم شهروندان را بهمراه دارد

نشست مشترک مدیران پست و بانک کشاورزی استان اصفهان به منظور دست یابی به راهکارهایی در جهت گسترش همکاری های متقابل برگزار گردید.

به گزارش توان نگار به نقل از روابط عمومی پست استان اصفهان، در این نشست، باقری مدیر کل، و بابایی رئیس اداره بازاریابی، جمشیدیان  مدیرشعب بانک کشاورزی و معاونین بانک مذکور حضور داشتند.

باقری  در این جلسه به  تشریح ظرفیت ها و قابلیت های شبکه پستی، توزیع ابلاغیه ها و استفاده از سامانه وب سرویس کدپستی پرداخت و ضمن اشاره به قرارداد پست با سایر بانک های استان در خصوص توسعه همکاری های فی مابین افزود:پست به عنوان گسترده ترین شبکه ارتباطی کشور از امکانات مناسب و مطمئنی برای ارایه خدمات نیابتی و جابه جایی کالا و همچنین اسناد و اوراق بهادار برخوردار است.

وی به توزیع ابلاغیه ها و دسته چک های مشتریان برخی بانکها که توسط پست استان انجام می شوداشاره نمود و افزود در راستای جلوگیری از ترددهای غیر ضروری مردم دردوران کرونایی آماده ارائه و توسعه خدمات پستی به سازمانها می باشیم.

مدیر کل پست  در خصوص مزایای این همکاری گفت:بی تردید واگذاری خدمات نیابتی شبکه بانکی به شبکه پستی و گسترش همکاری های دوجانبه تکریم شهروندان، کاهش تردد و سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی زیست محیطی و نیز ارتقای سلامت اداری و ارایه خدمات باکیفیت و مطمئنی را به هموطنان به دنبال خواهد داشت

باقری اظهار امیدواری کرد:بانک ها بتوانند از امکانات متنوع و گسترده شبکه پستی بهره لازم را برده و با گسترش همکاری دو سازمان، خدماتی با کیفیت به هموطنان ارایه گردد.

در ادامه مدیرشعب بانک کشاورزی استان اصفهان ضمن ابراز خرسندی از همکاری متقابل و استفاده از سرویس های پستی بیان داشت: عرضه این خدمات، کاهش تردد و مراجعه حضوری متقاضیان به بانک و تسریع و تسهیل در امور مربوط به دریافت خدمات را در پی دارد.

در این جلسه مقرر شد پیرامون احصای خدمات از جمله توزیع ابلاغیه ها ، اصالت سنجی آدرس کدپستی با حضور کارشناسان بانک و پست جلسات کارشناسی برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *